Gå til innhold

En liten oppmuntring?


Nala82

Anbefalte innlegg

Kjenner at jeg sliter litt med å glede meg over å være gravid og tro at alt er bra der inne. Har jo testa positivt to ganger, men kjenner ingen symptomer bortsett fra litt oppblåst mage i forrige uke. Det er kanskje litt tidlig enda... Bør man bestille en legetime bare for å få graviditeten bekrefta? Ser at mange her venter med å bestille time til man er i 12. uke. Synes det er veldig å gå å vente på det jeg da. Noen kommentarer til dette?

 

Håper ellers alle har det bra, og nyter sol og varme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner heller ingen symptomer til å være gravid og eneste tegn er jo ingen mens og en positiv prøve.. vurderer be om en tidlig ultralyd dersom det ikke dukker opp noen tegn til graviditet i løpet av de neste to ukene.. men er jo noen som ikke merker noe før uke 6, bør vel vente litt til. Jeg er 5 uker på vei imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kommet lengre enn til 5+1 jeg heller. Så er vel uansett tidlig å kjenne noe. Får vel bare smøre oss med tålmodighet, og satse på at "huleboeren" har det bare bra der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får prøve å holde motet oppe hos hverandre og oppdatere hverandre om hvordan det går. Er jo kjekt å høre fra andre i samme situasjon. Ønsker deg masse lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen:) Vi får smøre oss med tålmodighet og vente i spenning. Håper virkelig at alt går bra for alle:) Jeg husker ikke når jeg gikk til legen første gang.. er så lenge siden.. hehe men jeg tror at jeg venter til jeg nærmer meg uke 12:) selv om det er fryyyktelig lenge til:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink som klarer vente helt til uke 12 altså.. jeg er bortreist hele juli så derfor har jeg en time til i slutten av juni hos jordmor (uke 8) og så drar jeg til legen igjen i august. håper at jeg i august kan si at puh..alt har gått fint så langt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan man bestille time hos jordmor først?? uten å ha vært til lege??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å være borte hele sommeren jeg også (lærer med lang ferie og feriehus ved kysten :) , så det kan kanskje være lurt å ta en sjekk før jeg drar. Kommer ikke tilbake før midten av august...

 

Masse lykke til dere også. Vi får krysse fingrene for at alt går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg på også... Skal uansett ta kontakt med jordmor i morgen, da jeg hører det er lang venteliste her i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen først og så var jeg innom jordmor på veien ut av legesenteret for de holder til i samme bygg og da bestilte jeg jordmor time. Synes ote jordmor vet mer enn legen når det gjelder graviditet. Lurer på om du må til legen først pga alle blodprøvene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...