Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er fint og lurer på å kalle babyen min det. Men er det veldig gammeldags? Kjenner ingen som heter det hverken små eller store. Noen som har en Herman her kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det er fint med litt gamle navn jeg. Sikkert noen som reagerer men som syntes det er fint etterhvert. Noen må liksom smake litt på det. Sånn var det hos meg ihvertfall, gutten min heter Edgar.

Skrevet

Fetteren min heter Ole Herman etter bestefaren min, men jeg har aldri vært tilhenger av det navnet (tror det er pga en barnefilm jeg ikke likte om en som het Herman og mistet håret og noe greier..).. Men venninna mi syns Herman er et helt nyyydelig navn vet jeg, så jeg tror dette er veldig smak og behag. Gammeldagse navn, for de som syns det er det, kommer jo igjen og igjen i perioder! Syns du skal velge et navn du syns er fint. Syns du Herman er fint så la babyen bli en liten Herman! Dessuten er det jo fint å ha et navn ikke alle andre velger! ;)

Skrevet

Jeg har en Herman på snart 4 uker...så jeg syns navnet er veeeldig fint!! ;-)

Skrevet

Vi hadde Herman som alternativ...eller jeg da, for sambo ville ikke ha det. Men Herman er kjempe fint!!!

Skrevet

veldig søtt;o) likte godt Edgar også jeg!

Skrevet

Herman er kjempe fint!! Vurderte det selv vi;)

Skrevet

Ååååh... Da tenker jeg på den søte filmen om han lille Herman som fikk kreft og ble skalla....

Skrevet

kjempefint! En del som heter det her i området, et herlig navn.

PS - han på filmen fikk ikke kreft, men en hårsykdom eller noe, tror jeg.

(Bare så du ikke skal bli lei deg og forbinde navnet med det!))

Skrevet

Takk for mange koselige svar :) Har fortsatt litt tid å tenke på navn...

Skrevet

Nei,tror han fikk Leukemi! Det var en film som skulle "lære" barn om kreft.. Var jo en bok før det blei en film..

Skrevet

Uff da.... Hmm... Lenge siden jeg så den filmen, så du har sikkert rett. Dessverre.

God natt!)

Skrevet

Fint, det heter sønnen til kusina mi =D

Skrevet

Syntes det er et veldig søtt navn. Hadde forøvrig et hamster som het Herman en gang ;)

Skrevet

En venninne har en Herman. Topp kar, han og et topp navn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...