Gå til innhold

sjokolade er jo så godt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, trenger litt motivasjon her, har i det siste og nå hatt bare såååå lyst på sjokolade. Klarte ikke styre meg på mandag da jeg var innom butikken, og måtte bare kjøpe en peanøtt kubbe. mmmm... Er lettere å styre unna når ungene er med å handle, da er jeg jo en god rollemodell som ikke handler godter utenom helger.

Mitt spørsmål er egentlig, hva er godt og inneholder ikke karbohydrater, sukker og slike ting man bør holde seg unna om man begynner å legge seg litt ut, noe jeg desverre gjør. Er ikke tykk, er bare ikke tynn mer om dere forstår.

Jeg vet jo at frukt ikke inneholder dette, men det er gått så langt at jeg vurderer å lage kjeks eller noe digg av ketolysebakemixen, kunstig sukket(sukrin) og kakao eller noe. Går det ann tro?

nøtter er det fy mat? inneholder det karbohydrater?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når min jordmor anbefalte meg hva jeg skulle spise, så sa hun at Nøtter var veldig bra og spise når man er gravid:) så kos deg med nøtter med god sammvittighet:)

Skrevet

banan skal slukke søtsuget, så prøv det du:)

Skrevet

men er det ikke karbohydrater i banan? Jeg er ikke gravid altså. Til deg som anbefalte nøtter, men det er sikkert bra uansett.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...