nussie Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Noen som har opplevd dette og blitt undersøkt?? Hva skjer på undersøkelsen? Hva skjer videre om man har lekket noe? Jeg fortalte legen min at jeg hadde lekket gjennom shorten min et eller annent da jeg var på ferie.men ikke merket noe etterpå og masse liv i magen:) men legen sendte mail til føden og har nå fått time neste uke til undersøkelse hos gynekolog..gruer meg litt da.. (samme som skravle..)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 opplevde dette i forrige svangerskap. jeg merket at jeg ble fuktig i noen dager, ringte til slutt føden og fikk beskjed om og ta på meg et bind og komme om noen timer.. da jeg kom inn ble jeg først lagt med ctg og sparke test. så etter en stund tok i ul, også kjekket de bindet, der fant de fostervann, ble da lagt inn, fikk ikke lov og reise hjem, pga fare for infeksjoner(skal ikke lekke fostervann i mer enn 4 fager fikk jeg beskjed om) og skulle bli satt igang morgen etter vist det ikke hadde skjedd noe den natta. hadde svake rier hele natta, men fikk modingspille morgen etter for ot det skulle ta seg opp... på kvelden var gutten født:)
Santi og gjengen Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Måtte ringe egen jordmor idag for å spørre om dette, og hun sa at hvis det ikke økte på med fuktighet, kunne jeg ta det med ro, men at hvis bindet ble tungt og vått skulle jeg komme inn... Hadde du mye vann i bindet, *mamma til prinsen*? Er fremdeles veldig usikker selv, men jordmor hørtes ikke ut som hun mente det var noen fare.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Santi 10.08.08 nei det var aldri mye, jeg ble våt, trengte ikke bind heller, ble bare fuktig... jeg tok også dette opp med jm først, hun sa hun trudde ikke det var foster vann, men jeg kunne legge en klut i trusa, og vist den ble våt skulle jeg ringe føden.. den ble fuktig akkurat som trusa, men ikke våt, så jeg var veldig usikker, men valgte til slutt og ringe får og høre hva de sa... først da tok jeg på meg bind. så hadde jeg vært deg hadde jeg heller ringt føden enn jm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå