Anni30 Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 De små svetter jo litt i varmen de også! (baby 4 mnd)
timu Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 prøver å gi henne flere ganger daglig, men virker ikke så veldig interessert så tror hun får nok vann gjennom mme...
Anettemor82 Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 bare ammer, synes det er den enkleste løsningen for meg. så han får litt oftere enn når det ikke er varmt.
nungo Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Bare ammer litt ekstra og har henne stort sett inne i svalt hus. Svetter stort sett bar enår hun sover, men hun får pupp med en gang hun våkner. Hun er 5 måneder om 2 dager.
viktorogmilla Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Hvis du fullammer, gi pupp ofte. Hvis du har begynt med grøt etc, ville jeg ha gitt vann i tillegg.
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Jeg gir min på 2 mndr vann, han får pupp når han vil,men gir vann i tillegg, han er en varmunge, og bleiene har blitt tørrere i denne varmen selv om jeg gir vann, så jeg føler jeg gjør det rette, selv om mange sier at mm skal være nok.
EierIkkeFantasi Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 ja her har mini snart 7mnd alltid en flaske vann med seg ut på varme dager..
sannamin* Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 ja prøver, datterenmin er 7mnd..Men vann er ho ikke gla i! prøver og prøver..Men fruktdrikke ( HIPP sin milde eplejuice ) den er hun gla i. Får i ho endel av det, men ønsker helst ikke å venne ho på det, da er jo selvfølgelig vann ikke så godt.. MME er hun heller ikke så særlig glad i i denne varmen har jeg merket. Gått litt av fruktmos også, den har litt væske i seg.. Ikke enkelt dette!! Blir stressa av det. Får hun i seg nok drikke, er det noe vått i bleien, er det for varmt? Redd for feberkramper ( heteslag ) - pga den varmen.. Jaja..
lille_Harepus Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har gitt mini vann itilleg siden han var 1.5 måneder. Han drikker veldig mye, han får mme og jeg kan derfor ikke gi han ubegrenset med det. Da var det lettere å gi han en flask med kokt vann når han ble grinete, det får han enda . Og det er en løsning som funker for oss.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Jeg ammer også bare, men det blir oftere i varmen. Har tenkt på om jeg skal tilby henne vann, men hun virker fornøyd med mm så tror jeg fortsetter slik inntill videre.. Skal jo være nok fra naturen sin side tenker jeg, siden tørstedrikken kommer først. Det er jo nesten som vann det!
Sunshine med småtroll:) Skrevet 5. juni 2008 #11 Skrevet 5. juni 2008 Jeg gir vann,men kun når jeg er ute og/eller ikke har noen plass og amme..Har alltid med ei lita flaske=)
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 Jeg tilbyr vesla (nesten 5 mnd) vann i mellom måltidene i denne varmen.
2hærligegutter Skrevet 5. juni 2008 #13 Skrevet 5. juni 2008 Gir litt vann, han er ikke helt glad i det enda, er bare 2mnd. Men jeg syntes det holder å spise mat til måltidene. Er greit det er tørste slukker og men syntes det er greit å holde puppen til måltidene, går ca 2-3 timer i mellom, syntes det holder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå