*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Hvor ofte skal babyene ha avføring når de får MME?? Snuppa her er 3 uker og vi har begynt med MME for 2 dager siden, så bare lurer =)
timu Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 vil tro det varierer veldig. men ha i litt malt så blir det lettere for henne å fordøye:)
*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 okay, så de "må" ikke ha det daglig asså..? Og hva er litt malt?? Og er det til hvert måltid?? Er som sagt helt fersk, så må bruke dere flinke damene til å hjelpe meg =)
Labambie Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Både på sjukehuset og på helsetasjonen fikk jeg beskjed om at flaskebarn skal ha daglig avføring. Litt malt,må du nesten bare se an hva som funker.. Her bruker vi ca en halv t-skje i hver flaske!
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Jeg bruker å ta malt på tuppen av en t-skje i hver flaske. Ikke fullt en halv t-skje. Mini bæsjer ca 2 ganger om dagen. Heldigvis aldri på natten. (han er nå 3 mnd)
timu Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 du får kjøpt malt i butikken, står gjerne ved vitaminer, tran osv....heter vel maltekstrakt og er seigt....men veldi bra for spedbarna:)
*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2008 Okay, snuppa her har nemlig ikke bæsja idag, så derfor jeg lurer.. Da tar jeg litt malt i, også satse på at det skjer noe utover da =)
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Har hatt litt problemer selv på dette her. Gutten får bare mme, og gikk gjerne 2-2,5 dag før det kom noe i bleia. Snakket med helsestasjonen og ho sa det at de bør ha avføring hver dag. Gutten min har ikke det, enda jeg har i malt annenhver gang og innimellom gitt han litt sviskesaft. Men han plages ikke, så da er det greit. Må bare se ann, forskellig på hvert barn.. Min er 8 uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå