Gå til innhold

Flaskemammaer..

*Gullet vårt og en til på vei*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte skal babyene ha avføring når de får MME??

Snuppa her er 3 uker og vi har begynt med MME for 2 dager siden, så bare lurer =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil tro det varierer veldig. men ha i litt malt så blir det lettere for henne å fordøye:)

Skrevet

okay, så de "må" ikke ha det daglig asså..? Og hva er litt malt?? Og er det til hvert måltid?? Er som sagt helt fersk, så må bruke dere flinke damene til å hjelpe meg =)

Skrevet

Både på sjukehuset og på helsetasjonen fikk jeg beskjed om at flaskebarn skal ha daglig avføring. Litt malt,må du nesten bare se an hva som funker.. Her bruker vi ca en halv t-skje i hver flaske! :)

Skrevet

Jeg bruker å ta malt på tuppen av en t-skje i hver flaske. Ikke fullt en halv t-skje. Mini bæsjer ca 2 ganger om dagen. Heldigvis aldri på natten. (han er nå 3 mnd)

Skrevet

du får kjøpt malt i butikken, står gjerne ved vitaminer, tran osv....heter vel maltekstrakt og er seigt....men veldi bra for spedbarna:)

Skrevet

Okay, snuppa her har nemlig ikke bæsja idag, så derfor jeg lurer.. Da tar jeg litt malt i, også satse på at det skjer noe utover da =)

Skrevet

Har hatt litt problemer selv på dette her. Gutten får bare mme, og gikk gjerne 2-2,5 dag før det kom noe i bleia. Snakket med helsestasjonen og ho sa det at de bør ha avføring hver dag. Gutten min har ikke det, enda jeg har i malt annenhver gang og innimellom gitt han litt sviskesaft. Men han plages ikke, så da er det greit. Må bare se ann, forskellig på hvert barn.. Min er 8 uker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...