Gå til innhold

Noen som har barn med en fra India her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, men snart med en fra pakistan :)

Skrevet

å ja så koselig=) hvor langt er du på vei? jeg har en datter med en fra india!

er dere gift? det er vi!

hvor langt er du på vei?

Skrevet

hvor langt er du på vei kom to ganger ja ;o)hehe

Skrevet

er du forresten inne på det freeforumet som er nevnt litt lengre ned her?

Skrevet

freeforum? er vel ikke det siden jeg ikke har hørt om det engang :P men jeg er i uke 28 nå, og vi er ikke gift. er litt for ung for det. vært sammen i 2 år nå, og fyller 18 straks. hvor lenge var dere sammen før dere gifta dere? og hva sa familien hans? og din? og han er muslim? regner med dere har en nydelig datter da, indisk mann og norsk dame må bare bli bra =) ble masse spørsmål nå da, men er litt morsomt med noen som ikke automatisk tenker at han er gjemgmedlem og jeg trofeet hans for en ukes tid. fordommer fra andre i deres forhold eller?

Skrevet

Hei igjen=)

dette forumet mente jeg; www.freeforum101.com/kulturkollisjon =)

familien til mannen min bor i India, har vært der en gang, i mars i fjor, så da fikk de sett datteren vår for første gang! De er kjempesnille! Bare dumt de bor så langt borte, blir jo ikke så ofte man kan reise så langt!

Han kom til Norge for å studere, vi giftet oss etter å ha vært kjærester i 1,5 år, men hadde vært venner før det også! begge familiene våres syns at det var koselig, så har ikke vært noe problem for oss, han er jo så snill da=)

Hva med familiene deres? hva sa de da du ble gravid? er kjæresten din født her da eller? bor dere sammen?

Uke 28 ja, ikke lenge igjen da=) når er terminen? blir sikkert et kjempe nydelig barn=) vet dere kjønn enda?

Datteren vår er kjempenydelig, lyse brunt hår og brune øyne, gyllen i huden, verdens skjønneste=) hun blir 3 i juli!

klem fra oss

Skrevet

Jeg skal se på den sida jeg, kanskje det står noe fornuftig der =)

Spennende å reise til India da? Er hele familien hans der eller? søsken osv? synes det er kjempespennende med familier fra andre kulturer, spesielt fra den delen der av verden. de er så gjestfrie og respektfulle. her i norge er det på nippet å være frekt til å takke ja til en kopp te, mens der er det frekt å si nei liksom.

Snakka dere engelsk sammen? eller kan du språket deres? hva med jenta deres, snakker hun hans språk også?

Familien min synes det er spennende og gleder seg. spesielt mamma, som sprekker av spenning snart. fikk litt komplekser av å føle seg gammel riktignok, men det er tydeligvis et velkjent bestemorsyndrom.. hans familie veit det faktisk ikke enda, vi begge er redde for press om å gifte oss osv. er liksom ikke klare til det enda, og vil gjøre det når vi føler at det er rette tida for det. jeg bor hjemme hos mamma enda da, med hennes mann som er fra libanon faktisk, så det er flerkulturelt hjemme hos oss :)

termina er 9. sept, men er overbevist om at det blir i slutten av august selv da. jeg, bf og faren min har bursdag i august så det passer så godt inn der. det føles så lenge til, samtidlig som det går så fort... og det blir en gutt, med 95% sikkerhet ifølge jordmora =)

og en ting til, veit du om det er filmer/bøker, indiske, som barna ser på? sånn som vi ser på barnetv, pippi, kaptein sabeltann osv. er liksom ingen som kan svare på det i de forskjellige butikkene jeg har vært innom...

kos dere videre iallefall da, koselig å høre fra deg

Skrevet

skrev personlig melding til deg heller jeg ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...