C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Har gledet meg hele dagen til at samboer skulle komme hjem og vi dra på stranda. Men neida, det første han sier er at han skal spille B-lags kamp idag (spiller vanligvis på A-laget). Blir så irritert og lei meg. Jeg gjør ikke stort annet enn å sitte her hjemme hele dagen og gå noen turer men hunden vår (sykemeldt pga bekkenløsning). Syntes han er egoistisk når han skal både trene med A og B laget+ spille kamper for begge. Jeg må jo ta meg av bikkja også, har ikke samvittighet til å dra fra han i denne varmen. Er det teit av meg og føle det slik? Hva ville dere sagt/gjort?
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 skjønner hvordan du har det... sambo jobber annenhver uke dag/kveld.. men når han jobber dag så jobber han gjerne 5 timer overtid så da bare sitter jeg her med være to hunder hele dagen... men det er jo ikke så mye å gjøre med det.. kunne tenkt meg å dratt på stranda i dag jeg oxo, men det er for langt å gå..
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 Vet, her er det enten trening eller overtid her også. Men som du sier, så er det jo ikke så mye å gjøre med. Men han får skjønne at det ikke kan være sånn når babyen kommer ihvertfall og begrunnelsen hans er da at det er derfor han må utnytte det nå!
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 ja sant.. jeg forlanger oxo at han er hjemme når barnet kommer.. viktig at fedre er mye med barnet sitt hvor i landet sitter du da?
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 Det er veldig viktig ja! Sitter på Østlandet jeg Enn du?
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 vestlandet.. hehe.. men er ifra østlandet.. skal flytte dit igjen om noen uker.. hehe.. skal først bo litt hos foreldrene mine i solør føre vi kjøper hus på eidsvoll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå