Mrs. Smiley Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 sorry detaljene... Har IKM 11. juni, og fikk litt rosa slim på toalettpapiret nå i ettermiddag... kan det være festeblødning? har mensmurringer også, men siden det er en uke til IKM, håper jeg det ikke er TR på forskudd... Hva tror dere? Noen som har erfaring?
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Jeg hadde også rosa slim ca ei uke før ventet mens. Og jeg var gravid. Har aldri hatt festeblødning før, men regner med at det var det jeg hadde!Ønsker deg masse lykke til! Jeg testet positivt 2 dager før ikm! Så hold oss oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå