Gå til innhold

litt blodig slim... (samme som 1.tri)


Anbefalte innlegg

Skrevet

sorry detaljene... :P Har IKM 11. juni, og fikk litt rosa slim på toalettpapiret nå i ettermiddag... kan det være festeblødning? har mensmurringer også, men siden det er en uke til IKM, håper jeg det ikke er TR på forskudd... Hva tror dere? Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også rosa slim ca ei uke før ventet mens. Og jeg var gravid. Har aldri hatt festeblødning før, men regner med at det var det jeg hadde!Ønsker deg masse lykke til! Jeg testet positivt 2 dager før ikm! Så hold oss oppdatert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...