mitt-skjønne-trekløver Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Og synes du i så fall at det er verdt det/noen nytte?
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 nei. har aldri følt at det var intressant nok til at jeg gidder å betale for det.
Labambie Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Ja,er med... Men føler ikke jeg har noe igjen for det.
Nit@™ Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Ja, jeg er med. Det har ikke store nytten bortsett fra at jeg kan gå inn på de 20 siste innleggene mine. Om det er en ting jeg har spurt om, så hyler en unge, eller telefonen ringer etc så er det enklere å finne tilbake. Også har man vel plass til flere pm? Om det er verdt pengene? Nja.... Kunne vært flere gullskokkonkurranser synes jeg (hint hint til moderator) Ikke 3-4 i året...
Økologisk_knekkebrød Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Nei, er ikke med. Ser ikke vitsen med å betale for å kunne stille spørsmål her, når man kan snakke med sin egen helsesøster og lege gratis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå