*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Heii snuppa mi<3 Ser du er tilbake. Da er jeg tilbake å! Har ikke vært her på evigheter.. Tihi! Fordi du ikke har vært her:) Hvordan har du det?? Klem glad ideg
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Hei vennen min!!<3 Så søt du er! Koselig at du også er tilbake så vi kan skravle i vei igjen, ENDELIG, har virkelig savnet det!! Jeg har det veldig bra! Eksamen gikk fint tror jeg og jeg har skoleferie!!!! Ellers har jeg EL i dag eller i morgen, men null håp.. Men det er greit, er jo sommer og skal til syden og greier. Kanskje ok og ikke være gravid da;) Hvordan går det med deg da snuppa? Tanta holder seg vel unna? Klem glad i deg
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 Heii<3 Hihi, søt du å da snuppa mi:) Ja, endelig. Har virkelig savnet det jeg å! Er liksom ikke noen bra dag uten å ha snakket med deg. Tihi! Så deilig å være ferdig med eksamen da.. Og enda bedre med skolefeire tenker jeg. Hehe. Nå må du få satt av noen dager i ferien din, til å komme til meg syntes jeg.. Her går det bare bra. Ingen tante å se her gitt:) Men den dukker vel opp. Sikker bare syklusen som tuller med meg igjen.. Klem glad ideg
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Ååh i like måde, er ikke så koselig her uten deg, så ble glad når jeg så at du var her inne! Unnskyld at jeg svarer så sent, måtte prøve å sove før nattevakt og sånt. Heeerlig å være ferdig med eksamen og ha skoleferie! Har ikke gått opp for meg enda, får nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke sitter med nesa i en bok;P Sååå spennende at tanta holder seg unna!!! Har du noen symptomer? Du MÅ jo teste snart, blir jo såå spent jeg. Denne gangen SKAL det ha klaffet for dere!! Snakket akkurat med Yvonne om at vi få finne en dag og dra å besøke dere:) Har dere noen planer for ferien da? Må nesten bli litt på sparket for min del. Klem glad i deg
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 Tihi, koselig:) Det går bra, jeg glemmer ALLTID at du skal jobbe natta.. Hadde jeg visst det hadde jeg vært våken inatt med deg. Hehe.. Ja, det kan jeg tenke meg er herlig.. Hehe, dårlig samvittighet ja.. Har ingen symtomer enn ømme pupper. Og det pleier jeg å ha under TR også.. Skal ikke teste før neste lørdag. Hehe.. For har en følelse av at TR kommer da. For vi har egentlig ikke prøvd denne mnd.. Så er rart den ikke har kommet enda.. Nei, vi har ingen spesielle planer.. Eneste vi veit er at vi skal på Tusenfryd 28 Juni:) Klem glad i deg:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Ååå du er så snill da! Men får jo så dårlig samvittighet når du sitter oppe halve natta med meg;) Så spennende at du har ømme pupper, men IKKE TR!!!! Det må jo være et godt tegn. Krysser alt jeg har for at du er gravid nå snuppa!!! Har du gjort i dag da? Såå gøy at dere skal på tusenfryd! Hadde det ikke vært for at jeg kommer hjem fra syden den dagen, så hadde jeg dratt dit jeg og! Klem glad i deg<3
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2008 Det er jo bare koselig:) For da får jeg snakke med deg da vettu.. Tihi.. Du krysser alltid fingrene for meg du.. Bra noen gjør det da. Hehe.. Du er så go'snuppa mi:) Idag har jeg ikke gjort noe anet enn det jeg har gjort siden vi flytta.. Hehe. Pakka ut. Begynner å komme i orden nå da:) Ikke så mye igjen.. Yey! Må en tur på Ikea når Morten får ferie penger:) Tihi.. Kansje du kan være med:) Aha, dumt du kommer hjem akkurat den dagen da.. Når reiser du da? Klem glad ideg
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Det er du og vennen<3 Alle heier jo på deg da snuppa mi, det er VIRKELIG din tur nå! Så deilig at dere begynner å komme iorden! Morsomt å handle på ikea;) Hva skal dere kjøpe da? Kan godt hende at jeg kan være med! Tenkt på å søke jobb nå som dere har flyttet da? Jeg reiser 21. juni:) Klem glad i deg
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2008 Må ha litt hyller, også vil jeg kjøpe inn nye kjøkken glass og div:) Jeg har satt inn annonnse ang dagmamma. Får jeg ikke noe der er jo problemet at det går bare en buss herfra, og en hjem igjen. Så da må jeg evt få en jobb fra kl åtte til to.. Ikke enkelt. Men ordner seg sikkert:) Ja, hadde vært koselig om du vill være med:) Tenker du gleder deg nå.. Meg vil å til syden.. Blæ.. Klem<3
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2008 #10 Skrevet 6. juni 2008 Hei igjen pus<3 Nå er jeg på jobb. Frøkna ligger og sover, så da kan jeg sitte på BIM litt;) Så spennende at du har satt inn annonse ang dagmamma, det er sikkert superkoselig!! Håper noen svarer deg raskt. Åtte til to jobb er vel litt vanskelig ja.. Da må du jobbe som vikar på barneskole eller noe. Ordner seg nok uansett vettu:) Gleder meg masse! Men hvis været holder seg sånn funker det jo fint å være i Norge og;) Meldt dårlig vær i neste uke da, håper det er feil! Klem<3
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. juni 2008 Hei pus<3 Aha, så kjekt da.. Hehe! Ja, dt ordner seg for snille jente som regel..Nå flasser jeg skikkelig på ryggen. Det er vel det som er kjedelig når man er solbrent. Hehe! Ja, sant det:) Ja hørte de meldte dårlig vær neste uke.. Hadde ikke gjort noe med litt rein. Men ikke i så mange dagene.. Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2008 #12 Skrevet 6. juni 2008 Det ordner seg for snille jenter ja:) Kjedelig at du flasser på ryggen da:( Klør det også? For DET er plagsomt det!! Håper det er litt brunfarge under alt flasset da;) *Sukk* jeg liker ikke regn uansett jeg!! Men om det skal regne, så håper jeg det bare blir en dag eller to. Men sommervarmen pleier jo ikke vare lenger enn 1-2 uker i Norge, og det har vi jo hatt nå. Så da er vel sommeren over;P Klem glad i deg
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. juni 2008 Ja, også har jeg fått sånne blemmer på en måte:( Så det gjør jo vondt. Håper det går over om ikke så lenge. Er ikk så lett å sove på ryggen om natta.. Hehe.. Hehe.. Får da håpe den ikke er over enda.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2008 #14 Skrevet 6. juni 2008 Uff, det hørtes IKKE noe godt ut!!! Håper du blir bedre snart da snuppa<3
lana<3 Skrevet 6. juni 2008 #18 Skrevet 6. juni 2008 Må bare ønske dere alle velkommen tilbake og lykke til med prøvingen deres... Husker dere alle, gode snille jenter... Ha en fin kveld dere.....Stor klem:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #19 Skrevet 6. juni 2008 Hei;) Tusen takk for det! Så koselig:) Lykke til til deg å
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2008 #20 Skrevet 6. juni 2008 Tuuusen takk lailaelin!! Masse lykke til du og! Håper det snart blir din tur! Ha en fin kveld og helg:) Stoor klem!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2008 #21 Skrevet 6. juni 2008 Nei men du er jo gravid du jo!!! Det kom jeg på nå, hehe, unnskyld! Hvordan går det med deg og den lille? Magen har vel begynt å komme fram og?
lana<3 Skrevet 10. juni 2008 #22 Skrevet 10. juni 2008 Takk takk dreamer:) Det går kjempebra med meg og lille. Det er en liten gutt og magen er kommet fram den ja, jeg er 26 uker på vei... Hvordan har det går med deg de siste mnd? Husker de siste innleggene dine var at du hadde kjøpt deg en fertilitetsmonitor? Hvordan virker den? Har tenkt å anbefale den til en venninnne med uregelmessig el.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. juni 2008 #23 Skrevet 10. juni 2008 26 uker allerede, herregud som tiden flyr! Gratulerer med en liten prins i magen da:) Kjenner du mye liv? Tenkt noe på navn? Fertilitetsmonitoren er super, du kan absolutt anbefale den til henne:) Som EL-tester så registrerer den LH-hormonet, så den finner de 2 mest fruktbare dagene i syklusen. I tillegg måler den stigningen av østrogen, så i tillegg til de 2 mest fruktbare dagene kan den finne opptil 5 dager til som man er fruktbar:) Det skal visst være 89% større sjans for å bli gravid de to første mnd man bruker den. Det har jo ikke ført til noen resultater her da, men det er nok ikke monitoren sin feil. I morgen skal jeg til gyn, håper jeg får pergo:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå