VirreVirre Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Jenta vår på 4mnd har hatt grønn/grålig avføring noen ganger den siste uka. Først tenkte jeg det skyldtes at hun har væt syk (forkjøla og feber). Men hun har det fortsatt, selv om hun ble frisk for 3 dager siden. Hun har også hatt noen dager med mageknip, noe som har skjedd bare to ganger før. Kan hun plutselig begynne å reagere på noe jeg spiser når hun ikke har gjort det før? Kan det skyldes at hun har vært syk? Kan det skyldes at hun har begynt å drikke litt vann? Hun fullammes ellers.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Hei, Dytter på denne - snuppa vår har hatt 2 bleier med grønn avføring idag..?? Noen nevnte at det kunne være at de har fått i seg noe de ikke tålte ... ? Ke dokker tru?
Sunniva78 har to små Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Noen ganger kan grønn bæsj skyldes at babyen får i seg for lite av den næringsrike melken. Det kan også komme av litt vondt i magen. Men det trenger heller ikke bety noen av delene... Se det an du, hvis den er grønn flere dager kan det kanskej være lurt å høre med HS.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Hei jeg har hørt at det kalles tann bæsj,får gjerne grønn/rar avføring når det er tenner på gang...
VirreVirre Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 men kan de forresten få magesmerter og grønn avføring hvis man spiser lakris? Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå