Gå til innhold

1 sukkerbit i vannet sa legen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som hun skal få som drikkevann.. Jaha,da gjør vi det.. Ikke for at hun har vondt i magen eller noe sånt,men fordi hun skal drikke det mellom måltidene fordi hun fikk i seg litt lite væske.. Andre som har fått lignende råd? Han rådet også å blande ut mme'n tynnere? Det tør jeg ikke da. Står jo spesifikt på pakken at man ikke må gjøre det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var jo merkelige råd??..

man skal jo ikke gi små(eller store) formye sukker.. det kan jo være skadelig vis de for i seg formye. jeg gir min jente på fire og en halv måned litt vann og. men ikke noe oppi,bare rent vann.

hvor gammel er ditt barn?

legen min sa hvertfall at vi ikke måtte gi for mye sukker vann. hun hadde nemelig en periode med MYE vondt i magen..

Skrevet

Sukkerbit er jo galskap med tanke på tenner som skal komme - en skikkelig uvane kan fort etableres mener jeg, men vet jo ikke hva slags grunn legen har for å gi et slikt råd.

Skrevet

Jeg gikk til legen med mistanke om at hun hadde urinveisinfeksjon! Sterk lukt på urinen og farge på morgenen.. Nei,det var ikke det sa han. Men hun skulle drikke mer,så derfor skulle jeg gjøre dette...

Jeg vet man skal stole på legen,men dette synes jeg og er merkelig.. Hun får jo i seg alt av næring via mme,og litt ekstra væske kunne hun få av bare vann mente jeg? Men han sa nei,en sukkerbit på en halv flaske kokt vann.. Hun er forresten 4,5 mnd

Skrevet

like gammel som min hun da =)

jeg hadde droppa sukkerbiten jeg og sett om hun ville ha rent vann..

Skrevet

Jeg fikk samme beskjed på helsestasjonen. Nå i varmen så var det greit med litt vann til jr på 1 mnd i mellom pupp. Ellers må jeg sitte med puppen ute hele tiden for han er så tørst.

Så 2 små ts til 0,5 l med vann var det jeg fikk besked om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...