Bærta å babyn Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 hvordan vil dere dele inn oppgaven? -innledning -metode -behovskartlegging -analyse -oppsummering
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Innledning med avgrensning Metode Teori (altså aktuelle teorier om temaet) Behovskartlegging, altså hva man fant Drøfting Oppsummering Avslutning Vedlegg: eventuelle intervjuspørsmål og informasjonsark man har gitt informantene.
Bærta å babyn Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 hvor stor del av oppgaven vil du gi hver av delene?
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Det er jo et vanskelig spørsmål Da jeg skrev en oppgave med intervjuer som basis, da hadde jeg også med et eget kapittel oom problemstillingen. Da var 1/3 av oppgaven innledning, problemstilling og metode. 1/3 var teori + drøfting og 1/3 var oppsummering/konklusjon og avslutning. Fikk da respons på at jeg kunne skrevet mindre i konklusjonen og mer på drøfting. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå