Gå til innhold

hvordan dele oppgaven?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan vil dere dele inn oppgaven?

 

-innledning

-metode

-behovskartlegging

-analyse

-oppsummering

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innledning med avgrensning

Metode

Teori (altså aktuelle teorier om temaet)

Behovskartlegging, altså hva man fant

Drøfting

Oppsummering

Avslutning

 

Vedlegg:

eventuelle intervjuspørsmål og informasjonsark man har gitt informantene.

Skrevet

hvor stor del av oppgaven vil du gi hver av delene?

Skrevet

Det er jo et vanskelig spørsmål :)

 

Da jeg skrev en oppgave med intervjuer som basis, da hadde jeg også med et eget kapittel oom problemstillingen. Da var 1/3 av oppgaven innledning, problemstilling og metode. 1/3 var teori + drøfting og 1/3 var oppsummering/konklusjon og avslutning. Fikk da respons på at jeg kunne skrevet mindre i konklusjonen og mer på drøfting.

 

Lykke til :)

Skrevet

takk takk =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...