Gå til innhold

Mange med januar/februarbabyer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var dere på BIM? Ser mange har babyer på min alder, men kjenner ikke igjen så mange nick!

Selv var jeg Bris med februarmirakel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Februargutt her og, hadde samme nick på BIM som nå- bare noe annet bak. Han ble født den 17.

Skrevet

Januarbaby her, men var bare på gravid moden alder på BIM da - samme nick.

Skrevet

feb jente her.. født 7 feb:) bruker samme nick på babyverden..

Skrevet

Gutt 24. januar. Var mye på tredje trimester:)

Skrevet

Var mye på Bim jeg også ja:-)

Samme nick bare med termindato bak, og fikk en gutt 12.februar.

Skrevet

Gutt her født 26 Februar

Skrevet

Januar baby her! Var mye på BIM, men da het jeg Jokabin får lillesøster. :-)

Skrevet

hei jeg var og en del på bim men leste mest. tørr egentlig ikke skrive så mye for jeg har litt skrive vansker og skriver mye feil..

jeg fikk tulla mi 24 januar. på bim het jeg : may-b med jente i magen. tror jeg det var..

Skrevet

Jepp, var mye på BIM, men var nok ikke den mest aktive på innleggsfronten.. Samme nick:)

Skrevet

Samme nick som på Bim, fikk nydelig jente 20. januar. Noen gjesteopptredener her inne, men blir ikke like mye som da babyn var inni magen:)

Skrevet

Jeg var mye på BIM, med samme nick. Fødte medio februar!

Skrevet

Var masse på BIM, fødte 25 februar. Var nok en av de anonyme... Har ikke noe valg nå da;)

Skrevet

Jeg husker deg:) du tok keisersnitt, ikke sant? Og bor ikke i norge??

Skrevet

Jepp, var endel på BIM. Fødte 23.februar. Hadde samme nick, men med termindato bak.

Jeg husker deg veldig godt Bris!

:-)

Skrevet

Jeg var på BIM og samme nick her ;-) Artig å se "kjente" nick igjen.

Skrevet

Ja stemmer det:) Bor i Aalborg. Men nå flytter vi hjem om kun 10 dager!! Gleder oss stort til å vise frem jenten vår til alle hjemme! Jeg husker deg også, forresten:)

Skrevet

jeg var også en del på BIM:) het da tuttemor87 - 240108

Men fikk gutten min 03. februar:) hehe!

Skrevet

Mange kjente nick her ja:-)

Skrevet

Så moro :) Kjenner igjen flere nick nå, ja!

Hvordan går det med alle?

Vi har fått ei blid og herlig jente, kunne ikke blitt bedre. Vi har hatt litt trøbbel med søvn, men det har bedret seg nå som hun endelig har begynt med smokk.

Ellers er det moro nå som ting begynner å skje og hun har blitt bittelitt større. Skulle gjerne ha stoppet tiden og hatt henne slik en god stund :))

Skrevet

Jeg har ei tuppe født 25.januar. Var mye på BIM jeg også men var kanskje ikke så aktiv der.. På BIM het jeg *jentebebi`s i magen*, sikkert ikke så mange som husker meg derfra. Er mere aktiv her på DIB nå. Men jeg husker godt deg, Bris.=)

Skrevet

Var også på bim, hadde samme nick da. Hadde egentlig termin i februar, men fikk en gutt i slutten av januar.

Skrevet

Var der jeg også. Het da 1.gang;) . Fødte 8.februar, 1,5 time før termin. :)

Skrevet

Jeg var nøffa på bim, fikk jente 23 februar. Syntes det var hyggeligere på bim igrunn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...