OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Hei Saken er det at jeg er gravid( 2 måneder på meg) Her om dagen diskuterte vi forslag til navn noe jeg angrer på hvorfor jeg startet opp det emnet! samboeren liker disse navn: jente: Tuta, Timira eller Losei gutt: Trim ,Sushei Hva i all verden gjør jeg? Liker ingen av dem? er han rar og teit eller er det jeg som reagerer noe drasstigggg! Hjelp hva synes dere om navnene ovenfor?
☆Anonymia☆ Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 hm..tja...hva skal jeg si..' hadde aldri vurdert noen av navna..
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Han er sikkert ikke teit, men navnene var - hm- noe spesielle. Dere har fremdeles et drøyt halvår å krangle på, så prøv igjen
Cecelia & jentene Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Jeg likte ingen av de...må i såfall bli Trym...det syns jeg er fint:)
Sjokoladekaka Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Enten er mannen din utenlandsk, eller så er han berre rar;) Einaste namnet eg kan sei var litt(berre litt) "fint" var Timira(men Tamara er vel det eg har høyrt av namn som liknar mest)
Gjest Zima *2pp* Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Jeg form in del tror HI kødder med oss..
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 Hmm, er han utenlandsk?? Isåfall kan jeg jo forstå det men ellers hørtes de navnene ut som om han hadde funnet de opp selv synes jeg :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå