1976 kreps Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 ikke noe mat frister,det er rene slankekuren,men drikker masse det gjør jeg:)Så det er sikkert possitivt det.
jmedkjærlighetsbarnimagen Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Eier ikke matlyst jeg heller... Lager ostesmørbrød til resten av familien i dag. Min middag tror jeg blir vannmelon
loffmusa Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 dt er vanskelig å lage mat syns jg da når man ikke eier matlyst selv.. vannmelon og pære er jg hekta på... varmmat er helt grusomt. is er godt men usundt
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har hatt det slik siden jeg var liten, klarer nesten ikke få i meg noen verdens ting av mat om dagen, men jeg har gått til innkjøpt av smootie maskin Og da lager jeg shaker som både metter smaker knallgodt og er SUNT så fornøyd med det... ellers går det i yoghurt og vannmelon... Men et lite tips til frukten er : Kjøp vanilje kesam og bruk det som dip til frukten nam, nam !
Mammamia&EmmaTherese Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Ush ja! Som sakt over, vanskelig å finne på middag når en ikke har matlyst sjøl... Tror jeg skal følge rådet over å lage toast/ostesmørbrød elns:)
Alhansi Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har jevnt over dårlig matlyst i dette svangerskapet, og det blir jo liksom ikke noe bedre i varmen:) Men ser at det er ikke bare meg, ungene og mannen er ikke hektet på vanlig middagsmat om dagen de heller. I dag laget jeg kald pastasalat med kylling, paprika, rødløk og en dæsj fløte og litt sitronpepper og salt. Man tager det man haver. Og serverte med krutonger, det spiste til og med jeg. Godt i varmen ja. Kald rabarbrasuppe er heller ikke forakte disse dagene. Liker varmen jeg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå