Flue på veggen Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Mitt favorittantrekk for tiden er bh med truse/bikini til... går i dette fra morgen til kveld:) Men må jo se litt anstendig ut i varmen, når jeg beveger meg utafor leiligheten....så: Kom over de flotte bomullstunika/kjolene på vero moda (finnes i knallblå, koralrosa, hvit grå osv). Og det fantastikse er at de er behagelige og koste 79kr (og det er ikke salgsvarer). Med leggins under er det nødt til å bli en hit! De når meg sonn ca 5 cm over knærn. De er v-hals, og en del utringa, så bruker singlett under, men kan se for meg at disse kan fungere supert som ammekjole oxo! LØP OG KJØP:)
alvilde Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 jeg skal vertfall gå å se på de, takk for tipset:)
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Så topp Skal ta meg en tur jeg også!
tingeling*74 Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Tusen takk for tipset! Jeg har ikke begynt å vise ennå men likevel, tunika moten er helt super i varmen!
togutter-08og10 Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Jeg kjøpte en kjole på Cubus i går (du får to stk for 149 kr) ribber rundt brystet, og knytetopper. Den har en kant som går inn under magen slik at du ikke ser tjukk ut, men fremhever magen. kjempefin med tights under. De hadde 5- 6 forskjellige farger. Hatt den på meg på jobb i dag og flere kommenterte at den var fin.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Slike kjøpte jeg i fjord sommer og for første gang har jeg på meg en av de i dag :-P Men de er litt lengre de jeg har kjøpt går til rett under knærne... Men veeeldig behagelige og gå med ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå