Flue på veggen Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Mitt favorittantrekk for tiden er bh med truse/bikini til... går i dette fra morgen til kveld:) Men må jo se litt anstendig ut i varmen, når jeg beveger meg utafor leiligheten....så: Kom over de flotte bomullstunika/kjolene på vero moda (finnes i knallblå, koralrosa, hvit grå osv). Og det fantastikse er at de er behagelige og koste 79kr (og det er ikek salgsvarer). Med leggins under er det nødt til å bli en hit! De når meg sonn ca 5 cm over knærn. De er v-hals, og en del utringa, så bruker singlett under, men kan se for meg at disse kan fungere supert som ammekjole oxo! LØP OG KJØP:)
loffmusa Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 skal til senteret etterpå, da skal jg se etter de tunikaene;) sliter mye i varmen og dt er greit å ha noe som ikke sitter klistra til kroppen som en badedrakt ass:P hihi
Mary Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Takk for tips! Jeg har selv vært på jakt etter noe løst å behagelig i varmen, og var i dag på Indiska og kjøpte meg noen herlige kjoler/lange topper og tights! Fikk tre fine kjoler og en tights til ca 700,- og synes ikke det var så ille heller! Men skal absolutt ta turen innom Vero Moda og kikke på de toppene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå