Tweak Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Oi oi oi... Jeg klarte ikke dy meg... Måtte kjøpe en test på vei hjem og så tok jeg den, med ettermiddagsurin og det hele. Skulle ta bilder og legge de ut her, men klarte ikke fokusere kameraet nærme nok til at bildene jeg legger ut her blir tydelige nok til at dere kan se. MEN i allefall... (nå er jeg helt skjelven her!!) Det ER en strek der, i dag også! Og i dag er den så tydelig at den faktisk synes på bilder som jeg tar! Hjelpe meg... Nå har jeg jo ikke noe valg, jeg må jo nesten tro på det... Og tror dere ikke mamma ringte nå nettopp da, for en helt vanlig småprat om hvor varmt det er, og hvilke blomster hun hadde plantet på gravstedene osv... Fikk helt fnatt jeg! Hadde lyst til å slenge mobilen veggimellom! Jeg har da viktigere ting å tenke på!! He he... Så nå må jeg finne en pen måte å si det til samboeren min på. Jeg må legge det fram på en skånsom måte, men likevel som om dette er udelt positivt og bare flott. Vi er jo ikke prøvere... Har hoppet av i svingen, men en to-tre ganger har han latt være, og en av de var den dagen jeg hadde el-slim nå sist. Skulle jo egentlig pusse opp og bli ferdige med det før vi begynte prøvingen. SÅ... har dere noen gode tips til meg damer?? Pakke inn testen i en body?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Åååh gratulerer såå mye!!!! Kos deg masse med den voksende magen og lykke til med svangerskapet! Pakke inn testen i en body er en god idé
Nanamor Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Gratulerer kjempemasse!!! )) Tenkte jeg det ikke.. hehe... kjempkos...Lykke til videre, håper jeg kan følge deg på veien.... ))
Tweak Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2008 Tusen takk! :-) Håper du får spire du også! Dette er jo helt uvirkelig... Fikk ikke sove i natt. Tenkte alle mulige scenarioer, alt fra "kommer dette til å gå bra?" "Jeg har stor mage rundt juletider!" "er bæresjal noe for meg?" osv. Hadde store problemer... Det var varmt, jeg var lys våken med hjertebank og adrenalinkick, og klarte ikke finne roen uansett hvilken liggestilling jeg prøvde. Skulle jeg ligge på magen, som er den vanlige sovne-stillingen min, så var det vondt å ligge på puppene, for de har nemlig blitt ømme. Og jeg som hadde kanskje klart å roe meg ned, var i gang med å tenkte og tenke igjen... Sånn gikk det hele natta Sov litt da, men det kan ikke ha vært mye. Fælt å ligge våken, og høre at fuglene først slutter å kvitre, men så begynner de igjen fordi det er morgen! TRØTT!!!! :-( Må vel bare bli vant med det... he he.
Nanamor Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Kan tenke meg det har vært en lang natt for deg ja... Åhh gratulerer igjen.. bare ser for meg hvordan det er å se en positiv test, den følelsen må jo bare være helt surrealistisk... Hvis ikke jeg er gravid så håper jeg hvertfall TR kommer i dag, så jeg slipper å pines lenger... Den er normalt veldig presis...
*Snøjenta* Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 gratulere så mye tweak!! Det er jo absolutt verdt noen søvnløse netter dette her tenk å ikke få sove fordi man er LYKKELIG! det er ikke hverdagskost... Tipper samboeren din blir overlykkelig selv om dere hadde planlagt å vente! lykke til med voksende mage!!
drgod Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 gratulerer masse tweak!! lykke til videre od kos deg.:-))))
Løvinna30 Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 GRATULERER SÅ MYE TWEAK!:-) Var en god ide og pakke inn testen i en body! Klem fra meg
Randis Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Jeg ville ha pakket inn en body med testen og skrevet et håndskrevet kort der den regla fra ikea reklamen. Hei, kjøp melk og brød, bonso er død, jeg er gravid, hadet. og tegnet en smokk.
Randis Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Ble så glad på dine vegne at jeg glemte å skrive: GRATULERER!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå