Gå til innhold

8ende dagen med 40+ i feber!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Såååå lei=( Stakkars lille klumpen min!

Åååååh.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virus...blablabla... går over etterhvert.....blablabla....

Apocillin mot ørebetennelse, paracet hver 6time, ibux mikstur hver 8time, solvipect innimellom. Men hva hjelper det når hun spyr alt opp igjen?????? Åååååh=(

Skrevet

Håper jeg og!

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Hvis hun spyr opp de febernedsettende midlene, må du bruke stikkpiller. Det er viktig å få ned feberen straks, og har du ikke stikkpiller vil jeg råde deg til å kjøpe det nå.

Skrevet

Hun får stikkpiller hver 6time=(

Skrevet

datteren min hadde det en stund tilbake, og da var årsaken bakterier i nyrene, lignende nyrebetellse..så jeg tok ho m til legen og gjorde ul av nyrene, og det viste seg at det var mange bakterier deg, ho fikk en "saft" ho måtte drikke 6 dager, og da var det knapt noen bakterier igjen..og feberen var over etter 1. skjee med "saften"...

Skrevet

Hmm, må jo ha vært noe som gjorde at dere mistenkte noe med nyrene??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...