♥Love is in the aiR♥ Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Såååå lei=( Stakkars lille klumpen min! Åååååh.........
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 Virus...blablabla... går over etterhvert.....blablabla.... Apocillin mot ørebetennelse, paracet hver 6time, ibux mikstur hver 8time, solvipect innimellom. Men hva hjelper det når hun spyr alt opp igjen?????? Åååååh=(
Gjest Gul stjerne Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Hvis hun spyr opp de febernedsettende midlene, må du bruke stikkpiller. Det er viktig å få ned feberen straks, og har du ikke stikkpiller vil jeg råde deg til å kjøpe det nå.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2008 Hun får stikkpiller hver 6time=(
<3 aLittleGirlAndAbabyboy <3 Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 datteren min hadde det en stund tilbake, og da var årsaken bakterier i nyrene, lignende nyrebetellse..så jeg tok ho m til legen og gjorde ul av nyrene, og det viste seg at det var mange bakterier deg, ho fikk en "saft" ho måtte drikke 6 dager, og da var det knapt noen bakterier igjen..og feberen var over etter 1. skjee med "saften"...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2008 Hmm, må jo ha vært noe som gjorde at dere mistenkte noe med nyrene??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå