1,2 og snart 3små Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 kan noen komme med råd??? er snart 30 uker på vei...har hatt kjynnere siden uke 20 men nå tar de heelt av!! vær kveld har jeg såå vondt i magen og kjynnere som f... vet snart ikke va jg skal gjøre,har våknet om natten med kjynnere jeg trodde var rier,men di gir seg etter vært......har vært på sykhuset for noen uker siden,kjynnerene hadde ikke påvirket livmorhalsen da sa di, nå er di mye værre,men bare på kveldene,og strammer bare mye på dagene...er jo bra med kjynnere sier di for da trener livmora seg:-) men vet dere om fødselen kan starte tiligere? og om hvor hart d skal være før livmorhalsen påvirkes??
Taun Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Hei. Jeg har hatt mye kynnere siden uke 30. Er nå i 37 + 3. Ikke vært noe påvirkning her heller, men jeg ble sykemeldt 100 %, med beskjed om å ta det med ro. Har hatt en del vondt i ryggen og i magen når det har vært på sitt verste. Jeg hadde tatt det helt med ro hvis jeg var deg. Jeg gidder ikke ta så mye hensyn til dem nå lenger, siden det ikke er så farlig om fødselen setter igang nå... Hvis du ikke er sykemeldt, bør du tenke litt på det nå. Du er jo ikke gravid mer enn noen få ganger i livet, og det er viktig at du tar hensyn til deg selv og babyen nå. Lykke til:)
gaya og leander :-) Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Hei ! Det er nok helt normalt, jeg har hatt mye og kraftige kynnere i flere uker nå, har vært til undersøkelse p.g.a. dette, men det hadde ikke påvirket noe i livmorhalsen. Veldig vanlig hos fleregangsfødende og det er bare livmoren som trener seg til fødsel. Så du kan nok ta det helt med ro :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå