Gå til innhold

Bilde av prinsessa fra 3D UL i uke 22 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lagt ut bilde fra 3D UL på profilsiden min. Er hun ikke søøøt?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig bilde! Hvor var du på 3D? Synd de ikke har det tilbudet her.

Skrevet

Kjempesøt :) Skal på 3D på fredag og gleder meg som en unge. Kanskje får vi se kjønn da? Den lille krabaten vår har klart å skjule sin identitet på hele 3 UL. Er 27+3 på fredag og håper vi også får fine bilder av nurket.

Skrevet

Jeg tok 3D UL på Majorstuaklinikken her i Bergen. Det kostet 1200 kr men da fikk jeg en cd med masse bilder og små filmsnutter med meg når undersøkelsen var over :) Hadde med min mor og han på 5 som skal bli storebror, alle syntes det var helt fantastisk :) Utrolig fascinerende :)

Vi så at hun vinket litt, sprellet med både armer og bein og gjespet (eller hvertfall åpnet og lukket munnen) :) Anbefales virkelig!

Skrevet

Helt fantastisk:) Tror jeg også må bestille 3D ul i Oslo i sommer:) Noen som har en klinikk å anbefale??

Skrevet

Annbefaler majorstuklinikken i Oslo! (ligger ved majorstuen trikkestasjon, i slemdalsveien) Var der sist jeg var gravid og lillejenta ville ikke vise oss ansiktet sitt. Lå med armer og ben forann, litt skuffende, men da ba han oss komme tilbake i lunchen hans en uke senere, gratis, for å få se om vi fikk se henne da! Det fikk vi, og vi fikk også med oss bilder og dvd med hjem. En veldig bra fysisk sjekk også for å se om alt var bra, med vektestimering og alt. Var superfornøyd. Skulle dit denne gangen også, men så har han jeg var hos sist på feire akkurat da vi hadde mulighet, så da tar vi det heller her på Hamar hvor vi bor.

Gjest elissa2
Skrevet

så utrolig flott hun var:) hvordan var opplevelsen med 3d? jeg også vil så gjerne:)

Skrevet

Tusen takk :) Jeg syntes det var helt fantastisk. Var redd for at uke 21 var for tidlig, men det gikk jo helt fint! Kjempeartig å se henne leke gjemsel med hendene foran ansiktet etc. Masse aktivitet :) Legen sjekket også nøye på vanlig UL før hun gikk over til 3D for å se om alt så fint ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...