Dina1 Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Nån av dåkker som har et sånt, eller vet kor eg får tak i det?
amy_de Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har kjøpt et fra www.barneparadis.no ligger under "spesielle leker"
polarn & pyrene Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Så Brio hadde en slik "bagg" med solfaktor i til små barn.
Solskinnstrall Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 jeg har bestilt igjennom goboken.Det skulle være fint, solfaktor 50 og uv beskyttet. Det kom i dag, skal ut å sjekke det nå.- det så innmari praktisk ut å ta med seg- følger med egen bag til det.
Tropiskjuice Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 er på go boken men finner det ikke.. hvor ligger det på siden demses?
Lille my 78 Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Toys R' us har en. Kjøpte den der i fjor. Og det er et pop up telt, veldig lett å ta opp og legge sammen.
Solskinnstrall Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Det er blant gaver du kan få hvis du verver noen tror det koster 398 el no.
viertre + spire Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Tok det lang tid fra du vervet til du fikk teltet?? Jeg skulle jo gjerne hatt dette teltet i dag hehe..... Utålmodig? Jeg?
Minnie Mom Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Skulle akkurat til å skrive et lignende innlegg. Jeg har sett mange i butikkene, men det er jo sånne leketelt med prinsesser eller biler og sånt.. Jeg vil ha et enkelt telt uten mye styr og stash... ;o) Og så bør det være uv-beskyttelse. Finner ikke på barneparadis, er det noen andre som gjør det? Er dessverre ikke medlem av go bok....
Minnie Mom Skrevet 5. juni 2008 #11 Skrevet 5. juni 2008 Fant der på barnaparadis nå, men det er sånn leketelt. Var innom Toys-r-us i forrige uke, men der også hadde de bare leketelt...
polarn & pyrene Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer.aspx?gIssue=3&gTitle=Endelig%20Sommer!&gYear=2008&gUserID=0&gPaperID=11911&gAvailWidth=&gAvailHeight=&gInitPage=1 På brio har de en slik bagg til de minste å ligge i. På side 10 kan du se den lengst opp i venstre hjørne.
Minnie Mom Skrevet 5. juni 2008 #13 Skrevet 5. juni 2008 http://www.goboken.no/t/form____244.aspx Var visst en som hadde fått kjøpt teltet uten å verve, man kan jo høre om det er mulig å få kjøpt det. Eller så fant jeg det her: http://www.lekeplaneten.no/ I tilbudskatalogen. Jeg vil gjerne ha ordentlig telt så jeg kan ligge litt skjermet og amme også, ikke bare sånn seng..)
Solskinnstrall Skrevet 5. juni 2008 #14 Skrevet 5. juni 2008 Jeg kjøpte teltet uten om jeg- Bestilte det på fredag ettermiddag og det kom på døra på onsdag:) Vi har brukt det i dag og jeg er veldig fornøyd. Det passer akkurat med babygymmen vi har- inni teltet. Så jeg lå på ett teppe på utsiden og snuppa lå inni og koste seg med alle tingeldangel. Men jeg kan nok si det at ho gidder ikke å ligge der en hel dag på stranda lissom, men funker sån at vi mammar får litt d-vitaminer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå