Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nån av dåkker som har et sånt, eller vet kor eg får tak i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer også på dette :-)

Skrevet

Jeg har kjøpt et fra www.barneparadis.no ligger under "spesielle leker"

Skrevet

Så Brio hadde en slik "bagg" med solfaktor i til små barn.

Skrevet

jeg har bestilt igjennom goboken.Det skulle være fint, solfaktor 50 og uv beskyttet. Det kom i dag, skal ut å sjekke det nå.- det så innmari praktisk ut å ta med seg- følger med egen bag til det.

Skrevet

er på go boken men finner det ikke.. hvor ligger det på siden demses?

Skrevet

Toys R' us har en. Kjøpte den der i fjor. Og det er et pop up telt, veldig lett å ta opp og legge sammen.

Skrevet

Det er blant gaver du kan få hvis du verver noen tror det koster 398 el no.

Skrevet

Tok det lang tid fra du vervet til du fikk teltet?? Jeg skulle jo gjerne hatt dette teltet i dag hehe..... Utålmodig? Jeg?

Skrevet

Skulle akkurat til å skrive et lignende innlegg. Jeg har sett mange i butikkene, men det er jo sånne leketelt med prinsesser eller biler og sånt.. Jeg vil ha et enkelt telt uten mye styr og stash... ;o) Og så bør det være uv-beskyttelse.

Finner ikke på barneparadis, er det noen andre som gjør det? Er dessverre ikke medlem av go bok....

Skrevet

Fant der på barnaparadis nå, men det er sånn leketelt. Var innom Toys-r-us i forrige uke, men der også hadde de bare leketelt...

Skrevet

Jeg kjøpte teltet uten om jeg- Bestilte det på fredag ettermiddag og det kom på døra på onsdag:) Vi har brukt det i dag og jeg er veldig fornøyd. Det passer akkurat med babygymmen vi har- inni teltet. Så jeg lå på ett teppe på utsiden og snuppa lå inni og koste seg med alle tingeldangel. Men jeg kan nok si det at ho gidder ikke å ligge der en hel dag på stranda lissom, men funker sån at vi mammar får litt d-vitaminer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...