Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har de siste par-tre dagene fått vonde kynnere. kjenner de i korsryggen og nederst i magen. kjennes ut som jeg må nr. 2. blir i tillegg veldig kvalm. må nesten spy. vondt, men ikke så vondt at jeg ikke kan prate og puste normalt mens de står på. de varer noen minutter av gangen. noen som vet om dette betyr noe? har 2 dager til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da sjer d snart:0) modningsfasen:0) høres værtfall slik ut!!

Skrevet

Da er det sikkert like før. Jeg har hatt det sånn i 2-3 dager og nå sitter jeg her med rier og venter på at de skal komme hyppigere og bli vondere sånn at vi får kommet oss avgårde til føden. Gleder meg over at det endelig er igang selv om jeg tror det vil ta tid i denne fasen - går tregt men det er definitivt igang!

 

Har termin om 2 dager jeg.

Skrevet

så artig!

 

hvordan merket du den første rien, lasarus? er du førstegangs? kanskje det blir fødsel i løpet av dagen for deg.

Skrevet

Ja, førstegangs.

Våknet kl. 05.00 og måtte på do - hadde smerter nederst i magen og den første rien kjentes ut som vannvittig mageknip som strålte ned i bena og bak i ryggen. Lukket øynene og pustet dypt flere ganger. Det var over på c.a 30 sek. Var ikke sikker på at det var rier før sånn i 9-10 tiden på morgenen. Tenkte at det er "bare mageknip" Skrev et inlegg her tidligere idag da jeg fortsatt var usikker på om dette er fødselen som er igang eller ikke. Ligger sikkkert på side 2 nå...

 

Ingen tvil nå, fødeselen er i gang men jeg er svært usikker på hvor lenge det kommer til å vare før jeg må dra til føden. Har enda ikke noe regelmessige rier. Alt fra 7 min til 29 min mellom hver og de vare fra 45sek til 1,5minutt. har blitt kraftigere i løpet av dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...