#Linnea er straks storesøster# Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 jeg har helt sinnsyke magekramper innimellom. knyter seg skikkelig inni der! noen som har opplevd dette og vært gravid? hadde første dag siste mens 7mai, etter pp slutt hatt syklus på 35-36 dager. så da venter jeg mensen til uka. mener jeg hadde slike kramper forrige gang jeg var gravid, men husker ikke sikkert. ingen ømme pupper, men det fikk jeg ikke før ei uke etter ikm forrige gang heller.. kan krampene komme ei uke før ikm?? første krampedag var på søndag..klart, før jeg begynte på pp hadde jeg syklus på 28dager. som var igår. krysse fingra:)
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. juni 2008 legger til at jeg hadde en mini blødning fredag 23mai. litt brunt blod i utfloden..bare når jeg var på toa på kvelden. litt vemmelig, men må jo informere:) hihi
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 kanskje du skulle tatt deg en tur til legen.. sterke magekramper kan jo være så mang liksom.. ikke for å skremme deg,men jeg tenker litt på exu jeg da..
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2008 exu er graviditet utenfor livmora, ikke sant? uff.. håper ikke det er det! får ta meg en tur til lege om det ikke gir seg snart! er ikke hver dag. men kjenner det inni mellom. varte ganske lenge på søndag. men de andre gangene har det bare vart en liten stund..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå