jente08&jente2010<3 Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 altså, fødte ei jente 14 januar, hun er snart 5mnd nå fikk noe som lignet mensen 1mnd etter fødselen, men etter det har jeg hatt litt småblødninger nå og da, spesielt da jeg begynte på cerazette da jeg var 8 uker på vei ca. sluttet med disse i starten av april ca. pga at jeg hadde så mye blødninger osv.etter det har ikke mensen kommet igjen, selv om jeg før graviditeten var veldig regelmessig. vi har vært forsiktige. men kansje ikke forsiktige nok. tok en sånne clearblue test hjemme,for 14 dager siden. den var negativ. har følt meg litt kvalm og uggen..men føler liksom ikke at det er graviditetssymptomer. da jeg testet positivt med snuppa, testet jeg nøyaktig på dagen jeg skulle hatt mensen. selv om jeg hadde kjent symptomer en 2\3 dager i forveien. burde jeg ta en ny test?eller bare slå meg til ro med at jeg ikke er gravid?det ville ikke vært planlagt, og heller ikke veldig gunstig nå, så er sånn at jeg helst ikke vil ha en positiv test. og hvordan fungerer ladykomp som prevansjonsmiddel?
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Du er sikkert ikke gravid, men det kan nok være lurt å ta en test likevel=) Jeg fødte 8. januar, og vi har ikke vært forsiktige for å si det sånn. Jeg er likevel ikke gravid:) Jeg tror lady-/babycomp er supert som prevenjonsmiddel, men du vil ikke ha "glede av" det før du har regelmessig menstruasjon:) I begynnelsen (før comp'en kjenner syklusen din) vil man også få svært mange "røde dager". Lykke til=)
3 nydelige jenter <3 Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Har gjort meg noen tanker om ladykomp.... Mannen min jobber i Nordsjøen og vi vet AKKURAT når egget ble befruktet. Allikevel har jeg fått termin nesten 2 uker senere. Jordmor sa til meg at sædcellene kunne "gå i dvale" i opptil 2 uker!!! Jeg har aldri hørt det før og har selvfølgelig vanskelig for å tro på det, men det MÅ jo være tilfelle for oss... Dermed er du ikke en gang sikker den uka du har mensen da??? Jeg har derfor tenkt at etter denne graviditeten og vi ikke ønsker fler så kommer jeg ALDRI til å bruke ladykomp!!! Kanskje i en mellomfase der det ikke vare så farlig om jeg hadde blitt gravid...
jente08&jente2010<3 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2008 nei, føler jo selv at jeg ikke er gravid..kunne bare ønske mensen kom:) da føler man at alt er normalt og greit. hvor kan jeg finne mer informasjon om ladycomp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå