timu Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 passer stoler på 9kg+ i samme base som 0-?kg klassen?? har maxi cosi....passer andre merker i denne basen? er meeeget uvitende på dette punktet...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Jeg fikk vite på butikken at basen til Maxi Cosi Cabrio Fix, 0-13 kilo som vi har kun passer til dette setet. Man kan også feste seter i videre klasser oppover med isofix, men da selve setet og ikke en base. Om jeg ikke tar feil!!
timu Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 men da lurer jeg på en ting....fordi på nett finner man jo stadig disse setene på 0-13kg til salgs...men har aldri sett med base...??
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Maxi Cosi setet for eksempel er det mange som har uten base, det er jo ikke så veldig vanskelig å feste.... Selv om jeg aldri hadde gidda det gjerne flere ganger for dagen. Basen koster jo 1299 når vi kjøpte den ifjor og mange vil kansje spare de pengene, vet ikke jeg...
timu Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 vi skal ha et sete som står fast i bilen, men er mulig å flytte over i annen bil....gjerne uten for mye krimskrams....også skal det være bakovervendt da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå