Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 finnes det pakkeliste til syden å slikt... har laget meg en men har sikkert glemt en hel del..
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Du kan få min :-) Den er ikke bare til syden/sommer, men bruker den hver gang vi reiser. Noen ting har vi de steder vi skal så de er ikke tat med, men listen er laaaaaang for det. -og den er på dansk :-) PAKKELISTE · Briller · Solbriller · Penge · Biletter fly/båd · Nøgler · Pas · Medicin · Hostesaft · Nesespray · Paracet · termometer · Bleer · Underlag · Vådservietter · Ekstra tøj · Poser · Flaske · Drikkekopp · Vælling · Havregryn · Mobil + lader · Babycall?? · Kamera + lader · Dvdvideo kamera + lader · Bærbar dvd + batterier+lader+ film · Shampo · Shampo/ vask til ……. · Vaskeolje · Inotyol · Engangsklude · Solcreme · Barberhøvel + skum · Deodoranter · Parfume · Cremer · Tandbørster · Tandpasta · Børste · Hårgele · Hårskum · Hårlak · Sminke · Leker/underholdning fly · Mat til fly · Godt til fly (pastiller/småposer) · Dyne · Helsetæppe · Smykker · Bælter · Sko · Sandaler · Indesko · Støvler · Regntøj/dress · hue · Votter · Badebukser · Badedragt · Bikini · Solhatte/caps · Bukser · strømper · Shorts · Skjorter · T-shirts · Lange trøjer · “jakker” · undertrøjer · truser · nederdele · bind · taxfree ”tasker” · gaver · bank id · smækker · klapvogn · nattøj
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 oij den var lange.. flere?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2008 vesla er nesten 10mnd når vi reiser å vi skal 14dager til Rhodos
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 ingen som har peiling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå