Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Er det noen her som har barn med medfødt grå stær eller kjenner noen?Vet det er veldi få som har det..Og det finnes nesten ingen informasjon om dette..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Kjenner ingen som er født med det (er det mulig, altså?!) men jeg fikk det selv i en alder av 17. Og ble behandlet som en kuriositet på sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Ja det er vist muli.Trodde ikke det helt selv men,var helt sikker på at det sjedde bare med dei over 60 jeg. Dytter den opp litt jeg i håp om at noen har vært borti det før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå