Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 33+4 nå.Har så mensen vondt om dagen.I går starta det litt utpå kveldingen,og varte helt til 1-2 tida om natta.like vondt når jeg sto oppresist som at jeg lå på rygg.Det har starta nå denne siste uka.Skal det vare så mange timer om gangen?Så har jeg også vondt og stiv der nede mellom beina,litt oppi der.de beina som er på innsiden liksom:-)

Håper noen forsto hva jeg skreiv:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer og går iallefall slike vondter, og jordmor mente det var kynnere. Kommer plutselig og slipper like fort igjen men ikke mye behagelig når det står på. Hatt det i 3-4 uker nå tenker jeg. mest på kvelden jeg kjenner det. Og når jeg reiser meg opp fra seng/sitting osv.

:=)

Skrevet

Okay.-)det kan jo være no sånt da.trodde ikke kynnere varte så lenge om gangen.så mange timer.den samme smerten er jo der hele tiden i mange timer.

Skrevet

jeg har det også slik..Trodde jeg var sliten etter en lang dag og at det var tungt. Hviler meg bare, men blir litt engstelig og kjefter litt ekstra på samboer fordi jeg er usikker.. he he. kanskje ikke en bra løsning..

Har snakket med barnepleier, hun sier det er helt vanlig. Legg bena høyt og hvil..

Skrevet

Dersom smerten ikke slipper kan det sikkert være lurt å ta en telefon til jordmor og høre om de kan ta en titt? koster deg jo ikke noe og vil sikkert være betryggende.Er det ialelfall for meg om jeg lurer på noe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...