Gå til innhold

Ang "Yppert :)"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere skrev det er Yppert :) Han kjeder seg.

Er det virkelig en mann som har som hobby å provosere her inne?

Herregud, verre patetisk tilfelde er det i såfall lenge siden jeg har hørt om. Helt greit med diskusjonønsking, men man må i det minste høre til på disse sidene...............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg at det er en patetisk hobby og ha. Og jeg er også irritert på at han har invadert anonymforum - de burde aldri fjernet anonymknappen på kranglesiden.

Derimot er jeg ikke enig i det at 'man må høre til på disse sidene'. Dersom drypperten har barn så hører han vel til like mye som alle andre, det er ikke en side for damer dette her. Tvert imot hadde det antagelig gjort seg med flere menn...

Skrevet

Men hvor ofte spør han om råd og tips? Aldri, han er her for å leke seg.Skjønner absolutt ikke hva han gjør på dette forumet.Må da finnes forum for mannfolk han kan holde seg til.

Skrevet

Dr Yppert er sikkert bare en kvinne skjult bak et nick som skulle tilsi at dette er en mann!!

Og poenget?? Fatter ikke...

Skrevet

Dette var faktisk det dummeste jeg hørt. Det er sannelig ikke bare Yppert som liker å legge provoserende innlgg her ,og da er flesteparten her inne kvinner. Dessuten hører han vel mer en nok til her, siden han er alenefar til 4 barn!

Skrevet

Må man være kvinne med barn og ha spørsmål for å høre til her inne..?

Skrevet

Vet du hva, først syns jeg han var litt irriterende, tenk å sitte å provosere folk for gøy. Men etter å ha vært her en liten stund finner jeg han myyye bedre enn alle de sure kjerringene som bare går rundt og slenger drit til folk her. Faktisk trekker jeg litt på smilebåndet når jeg ser nicket hans innimellom..

Skrevet

Hehe, du har lært med andre ord. ;o))

Skrevet

Det står ingen sted i innlegget mitt at man må være jente/dame for å være her. Spørsmålet mitt går ut på om han er en mann som kun er her for å provosere.

Om han er far kan han jo være her.

Så lenge han holder seg borte i fra sider kun knyttet til Barn i magen, for den går jeg ikke på...

Skrevet

Han har fire unger, så han burde i grunne hatt spesialpass..

Skrevet

Men er han alenefar for 4 unger burde han fortsatt hatt noe bedre å gjøre enn å sitte....

Skrevet

..i motsetning til alle andre her inne? Han har da ikke fire bleiebarn som må holdes i hånden hele tiden.

Skrevet

Yppert e kul han. Livat innlegg han har. Ta nå ikke alt han skriver så høytidelig da....

Skrevet

Hvis han er alenefar til 4 barn, bør han kanskje ta seg av barna sine og ikke sitte på nettet når han er hjemme.

Skrevet

Hvorfor sitter dere på nettet når dere er hjemme?? Tar ikke dere er av barnen deres??

Skrevet

Hvis du ser på mange av Dr.Yppert sine innlegg så henger han stadig på smilefjes bak de sleivete utsagnene sine, det betyr at han veldig ofte er ironisk, mener akkurat det motsatte av hva han skriver.....han har det bare gøy og er real mot de som er reale mot ham. Han leker og tuller, i motsetning til en hel del damer her inne som er frekke på ordentlig.

Skrevet

smaaaaask du er bare god mammaen til skjønne gutten:-)

Skrevet

Er jo så innihelvetes dritakjedelig å lese side opp og ned og i mente hvor dere preker om de dølle gardinene dere har kjøpt eller lurer på hvordan man varmer mme..

Liker best diskusjonstrådene og tulletrådene her inne, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...