Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Etter dårlig stemning i huset i det siste, spurte jeg i går sambo hva det var. Joda, jeg var så sur hele tiden, sa han. Ei sur drittkjerring 90 % av tiden, sa han. Jeg synes det er helt uakseptabelt å si slikt, men det var mitt problem, mente han. Jeg kommer ikke helt over det, at han kan si slikt til meg. -- måtte bare få sagt det til noen --
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Kan det tenkes at det inneholdt et snev av sannhet? Ok, drittkjerring var unødvendig, men kan det tenkes at du har vært mye sur i det siste? Man er jo to om å lage stemning i et hus.
hit og dit Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Dersom du er ei sur drittkjerring 90% av tida så har han tålt meir av deg enn du av han da. Dersom du er blid som ei blomstereng er velduftende; vel da har han vert slem. =)
*bolla pinnsvin* Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Han kunne kanskje brukt litt andre ord, men kanskje du også kan tenke over hvorvidt han har rett?
KaMa Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Du får si til ham at med slike kommentarer så har garantert seg en 100% drittkjerring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå