Gå til innhold

blodtrykk??

*mamma t mathea - *fødeklar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen tips til å få det opp igjenn? har blodtrykk på 100/55 å er konstant svimmel og slapp. varmen hjelper ikke noe spes heller.

jm sa ingen ting om det når jeg var på kontroll:s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har desverre ikke noe annet å gi deg enn medlidenhet.... Har lavt blodtrykk selv, 89/45(eller var det 49?) . er kjempe plagsomt å gå å føle seg svimmel og ør. Husk å drikk mye vann og ta det med ro... Det er nok alt av råd jeg har å gi...

Håper det går bedre etterhvert ! :-)

Skrevet

huff det var jo verre enn mitt det:s drikker mye. har en aktiv liten jente på 17 mnd så er vanskelig å slappe av hele tiden:s

langt er du på vei da? jeg er 18+5

Skrevet

Lakris er vel blodtrykksforhøyende, dog i store mengder gjerne??

Skrevet

jeg har 105/60 jeg.. jerntabletten hjelper litt, men er alikevel slapp og svimmel av varmen..

Skrevet

er det ikke farlig med for mye lakris når man er gravid? jernlageret mitt er fint foreløbig så er ikke noe vit å ta jern for meg

Skrevet

Har fått beskjed om at det er lite å gøre med, er heldigvis ikke farlig. Sliter med ekstremt lavt bl og har gjort det i alle svangerskapene. Kan knapt stå oppreist å sminke meg eller skrelle poteter, langt mindre stå i kø uten å sette meg ned mens jeg venter. Besvimer i ny og ned. Det har stabilisert seg til "normalt" lavt etter hver fødsel. Skulle gjeeerne sluppet det, ikke noe særlig.

Skrevet

jeg hadde lavt blodtrykk, ble svimmel av alt. klarte til og med ikke gå p å do, for da føltes det ut som jeg skulle svime av. så begynte å ta salt i maten, drikke maaaaaaasse vann og spise lakris. da kom blodtrykket opp, og nå er jeg ikke svimmel mer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...