*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 noen som har noen tips til å få det opp igjenn? har blodtrykk på 100/55 å er konstant svimmel og slapp. varmen hjelper ikke noe spes heller. jm sa ingen ting om det når jeg var på kontroll:s
Kjærlighet <3 Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 har desverre ikke noe annet å gi deg enn medlidenhet.... Har lavt blodtrykk selv, 89/45(eller var det 49?) . er kjempe plagsomt å gå å føle seg svimmel og ør. Husk å drikk mye vann og ta det med ro... Det er nok alt av råd jeg har å gi... Håper det går bedre etterhvert ! :-)
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 huff det var jo verre enn mitt det:s drikker mye. har en aktiv liten jente på 17 mnd så er vanskelig å slappe av hele tiden:s langt er du på vei da? jeg er 18+5
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Lakris er vel blodtrykksforhøyende, dog i store mengder gjerne??
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 jeg har 105/60 jeg.. jerntabletten hjelper litt, men er alikevel slapp og svimmel av varmen..
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2008 er det ikke farlig med for mye lakris når man er gravid? jernlageret mitt er fint foreløbig så er ikke noe vit å ta jern for meg
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Har fått beskjed om at det er lite å gøre med, er heldigvis ikke farlig. Sliter med ekstremt lavt bl og har gjort det i alle svangerskapene. Kan knapt stå oppreist å sminke meg eller skrelle poteter, langt mindre stå i kø uten å sette meg ned mens jeg venter. Besvimer i ny og ned. Det har stabilisert seg til "normalt" lavt etter hver fødsel. Skulle gjeeerne sluppet det, ikke noe særlig.
Mamma mjaua Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 jeg hadde lavt blodtrykk, ble svimmel av alt. klarte til og med ikke gå p å do, for da føltes det ut som jeg skulle svime av. så begynte å ta salt i maten, drikke maaaaaaasse vann og spise lakris. da kom blodtrykket opp, og nå er jeg ikke svimmel mer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå