Lekamøia Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Jeg må bare få si at jeg blir ganske opprørt av at det blir skrevet innlegg som det som ble skrevet om stygge føtter. Her lever vi i et samfunn der det er et sykt fokus på å ha den perfekte kropp. Så sykt at unge jenter i tenårene drømmer om silikon i puppene og fettfjerning. Også skal vi i tillegg bekymre oss over at noen sarte sjeler ikke kan se på andres føtter hvis de ikke er helt nyestelte, helt uten hard hud og med nylakkerte tånegler. Jeg er i utgangspunktet en dame som bryr meg om hvordan jeg ser ut, men det får da være grenser for hva jeg skal ta hensyn til. Så til alle sarte sjeler: - Mine føtter går glade og fornøyde nakne i sandaler hele sommeren både når de er nystelte og med nylakkerte negler, men også innimellom med litt tørr hud på hælene og med kanskje et skal av neglelakken som har gått av. Sliter du med det, få du heve blikket. - Min kropp får sole seg i bikini på stranda til tross for at kroppen ikke er celulittfri. Jeg har en kropp som har levd i 40 år, har født et barn, blir godt stelt og faktisk er ganske så flott alderen tatt i betraktning. Det kunne ikke falle meg inn å nekte meg selv å gå i bikini bare fordi enkelte mennesker blir kvalme av å se cellulitter. Osv, osv..... Dette er et forum der de fleste er kvinner. Hva med å hylle kvinnen, få frem det beste i hverandre og gi hverandre den gode følelsen som ligger i det å være trygg på at vi er bra nok som vi er? Er ikke det 100 ganger bedre enn å bruke tid og krefter på å minne hverandre på alt som (i andres øyne) ikke er bra nok? God sommer alle dere flotte kvinner. Vær stolt av kroppen, la den få komme ut i solen i bikini og sandaler og nyt å være kvinne
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Jeg skjønner ikke at man kan la seg provosere av å lese innlegg av den typen du sikter til? Jeg har ikke nettopp velstelte føtter til enhver tid, men jeg blir da ikke så innmari fornærma fordet? Ser heller ikke for meg at jeg skulle klikket i vinkel (ikke at du gjør det) hvis noen skrev her at alle over 70 kg er smellfeite - selv om det ville rammet meg midt for baugen. Ha litt takhøyde
lionkittens Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Godt innlegg Vanilje =) Jeg svarte på "fot innlegget" for jeg er ikke spes glad i fötter jeg da , med eller uten hard hud eller neglelakk. He, he...
☆Anonymia☆ Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 skjønnr ikke at du kan la deg provosere av det innlegget der,hehehe..=)
Lekamøia Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 Det er jo takhøyde jeg etterlyser, men da relatert til å godta at vi alle er forskjellige
*bolla pinnsvin* Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Ha, ha! Dette var dagens! Folk blir virkelig irriterte av absolutt alt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå