Gjest Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har tenkt å kalle mitt andre barn, om jeg får en datter for Maud Angelica, eller kanskje Leah Isadora... Noen som synes at det blir for sært å kalle dem det? Jeg synes navnene er sjempesjønne!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Helt klart sjempesjønne!!! Hva med AppleIpod eller Astarisborn Synes de er litt kuuule jæi azz!
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Nei ikke sært i det hele tatt !!! bare sjønt:) Eller så kan du kansje kalle henne Angelica Isadora, så blir e ikke så kongelig lizzom
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 zzzzzzelvfølgelig kan du det!!! Men jeg stemmer heller for Mette Bjarte.Da har du lizzom sikkra deg.
Reveenka Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Hmmm, det er akkurat som om de navnene er litt kjente, at jeg har hørt dem før hvis dere skjønner....? Jeg syns kanskje du kunne vært ENDA litt mer internasjonal, jeg - hva med Jacqueline Nathalie eller noe annet, litt enkelt lissom?
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Jeg vil beklage det jeg skrev lengre opp. at jeg skrev det navnte.Jeg tenkte ikke på at noen har navnene. Tenkte Mette-Marit og det andre bare kom.Ingen jeg kjenner sto i mine tanker i det hele tatt!! Nå har jeg trødd på den jeg liker aller mest,som har hjulpet meg masse,og jeg beklager virkelig. Undskyld. Trekker meg tilbake nå,så jeg ikke gjør det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå