sjokopops Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 -vi skal reise til Danmark m bare mann og barn - begynne i ny jobb til høsten -skal på stranda etter middag -jentungen sin bursdag - FÅ FERIEPENGER!!!! Og mye mye mer!!! Livet er herlig jenter!!!!!
Gulosten™ Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 FERIE Feriepenger + skattepenger Sove litt lenger enn til halv 7 Tilbringe masse tid sammen med Soff Nyyyyyte sommer og sol Bade Også GRUER jeg meg skikkelig til høsten...
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 glder meg til: - å reise til somarland med mann og barn i sommer - bryllup i aug - skal sykle tur etter middag vi - begynne på skole til høsten - se overrasklesen til mannen min når han får morgengaven fra meg - prøve på baby til høsten og masse masse mer ja
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 - Hele denne sommeren med turer på hytte og til Spania - Til fredag da vi skal på ultralyd - Til babyen vår kommer en gang i november - Til juuul og handle julegaver hehe - Til å shoppe babyting - Til skattepengene kommer - Til sambo og snuppa kommer hjem fra jobb og barnehage :) Masse masse jeg gleder meg til
sjokopops Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 Jeg tenker at når høsten kommer så blir det deilig og, mørkere kvelder, stearinlys, inne (tv) kvelder
S.J.E.F.E.N Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 til mandag da jeg begynner i ny jobb skattepenga så klart til huset er ferdig pussa opp til avslutning i bhg i ettermiddag(er alltid så koslig) til 14 juli da jeg er ferdig i gammel jobb så jeg slipper å jobbe dobbelt mer
MissBenz Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 - til kanskje å jobbe i sommer - den gangen jeg tester positivt igjen (håper i løpet av helga - til bursdagen til jenta som blir 1 år i oktober - jul - shoppe julegaver - en ferietur før jul
(0_o) Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 • Late dager på stranda • Grille masse god mat • Feriepenger • Skattepenger • Tur til Risør i august • Jentetur på byen • Minis første båttur • Overraskelsesfest for broren til sambo • Nyyyte sommeren for alt den er verdt!
hit og dit Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 - til eksamensperioden er slutt 4 juli. Da skal det jammen feires - til me ser pappan igjen 5 juli - til eg skal hospitere på sjukehuset i august - til å starte på 4.året på skulen - til me skal prøve på neste baby til hausten eller neste haust - til sommerferien, kanskje vi skal på hyttetur - til å se bikkja igjen - til i ettermiddag når eg er ferdig og lese og skal kose meg med ungen
jentebanden Skrevet 4. juni 2008 #10 Skrevet 4. juni 2008 - Å komme meg ut etter jobb - 3-årsdagen til storejenta - Sommerferie - Bryllup i august - Flytte inn i nyhuset - Det blir kaldt om natta - Jentene begynner i barnehagen - Vi skal på ordentlig ferie igjen - Ungene blir så store at de syns turer/ferier er morsomt (både korte og lange) - Vi er ferdig med alt vi styrer med nå, og bare kan nyte livet!
jentebanden Skrevet 4. juni 2008 #11 Skrevet 4. juni 2008 Og jeg gleder meg veldig til ungene sover lenge om morgenen! Blir sliten av å opp i 6-7-tiden hver dag.
lillemor og lillebror Skrevet 4. juni 2008 #13 Skrevet 4. juni 2008 Skattepenger og feriepenger Frankrike i juli konsert på fredag
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. juni 2008 #14 Skrevet 4. juni 2008 *Gleder meg til søstra mi får ut den lille babyen sin som jeg skal passe på! (skal egentlig passe på de to største barna hennes da, hehe Men, jeg får nok tid nok til å ta den lille babyen litt også! =) ) *Gleder meg til samboeren slutter i en av jobbene, enten fotballen eller sjåførjobben. *Gleder meg til å få en spire i magen en eller annen gang! *Gleder meg til så uendelig mye, men mest det å bruke tid på Daniel nå i sommer, før han skal begynne ii bhg for fullt til høsten.
Cecelia & jentene Skrevet 4. juni 2008 #15 Skrevet 4. juni 2008 Jeg gleder meg til: *Kristiansand og Danmark i juli *All solingen og badingen *All den deilige grillmaten jeg skal spise *Til sommerfest med jentene på fredag *Til å shoppe resten av sommerklærne Til å ha fri fra jobb og nyte dagene med sambo og prinsessen vår *Til å bli gravid igjen Og tilslutt så gleder jeg meg til Brann knuser Rbk i kveld:)
Alba44 Skrevet 4. juni 2008 #16 Skrevet 4. juni 2008 - til å feire lillegutts 1 års dag :-D - til å nyte mange sommerdager med mann og barn - til å være hjemme med sønnen min minst 1 heeeeelt år til!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. juni 2008 #17 Skrevet 4. juni 2008 - En fin sommer med familien - Gifte meg, og ha en KNALL-fest med familien - Kanskje en tur til bestevenninna mi i Stavanger - Tur til Lilleputthammer - Kanskje tur til Tusenfryd - Kanskje tur til Liseberg - Masse kos og grilling med familien og venner
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 4. juni 2008 #18 Skrevet 4. juni 2008 Jeg gleder meg til å kjøpe ny trille til babyen min Jeg gleder meg til ett årsdagen hans Jeg gleder meg til at han endelig skal utredes nå så vi kanskje får litt søvn Jeg gleder meg til å tattovere meg i Juli Jeg gleder meg til å kjøpe badebasseng :D
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. juni 2008 #19 Skrevet 4. juni 2008 jeg gleder meg til: -å reise på helgetur med gamlejobben i morgen ettermiddag. til Skagen i Danmark. - å få feriepenger - at alle vi blir skikkelig friske etter omgangssjuke-runda nå - å reise på ferie med barn og mann i sommer. til syden og til Stavanger
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 4. juni 2008 #20 Skrevet 4. juni 2008 GLEDER meg til: -Juli og 4 dager i England, helt barnefri kun meg og samboer:-)!! -Skattepengene -Engangsbeløpet -Glemte det viktigste..hehe, gleder meg til bebisen vår kommer i oktober!!!:-)
Arb.ledig husmor Skrevet 4. juni 2008 #21 Skrevet 4. juni 2008 Gler meg til: - vi skal på sommerferie med et vennepar til Kr.sand - vi gifter oss i august - all bryllupsplanlegging er i boks...
ayla05 Skrevet 4. juni 2008 #22 Skrevet 4. juni 2008 gleder meg til eksamen er overstått på tirsdagen!!! er vel det eneste som står i hodet på meg akkurat nå.
Kaffemocca Skrevet 4. juni 2008 #23 Skrevet 4. juni 2008 Gleder meg til: - Vannet i bassenget blir varmt nok til at vi kan bade i det - Sex & the city premiere på fredag - Vandring i Elises fotspor på søndag - Til å feire to årsdag for Lucas - Til vi alle sammen har ferie og skal til Lillehammer - Til bursdagen min - Masse mer fint vær (krysser fingrene for det hvertfall) Jepp livet er herlig!!! Og dette er bare noe av det jeg gleder meg til i sommer.
Verbena Skrevet 4. juni 2008 #24 Skrevet 4. juni 2008 -hver eneste dag når jeg skal på jobb - hver eneste dag jeg har fri -neste lørdag, sommerfest på jobb - 3uker her alene uten mann og barn for å jobbe - litt over ei uke nordover på ferie sammen med mann og barn - til mange turer på byen med jentene - mange lange kose kvelder ute på benken - grilling alle mulige steder - så mye is at jeg i september ikke vil se en is mer - Rosenborg knuser Brann i varmen i kveld og til å bare rydde opp etter meg selv her de 3ukene jeg er uten mann og barn!
Koseklompen Skrevet 4. juni 2008 #25 Skrevet 4. juni 2008 Gleder oss til samvær med vår FLOTTE familie Gleder oss til at mini skal få besøk av VERDENS BESTE tante Gleder oss til samvær med våre KJEMPEGODE venner Gleder oss til mer sommer og sol og GOOOD grillmat Gleder oss til å finne på masse KOSELIGE ting i sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå