fru tekopp Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Vi har tenkt å kjøpt gavekort i en reisebutikk (type Star-tur eller lignende), men jeg er så usikker på hvor mye vi skal gi for! Hva er vanlig? Hun er verdens snilleste svigermor (mamma er selvfølgelig litt bedre... hehehe...) og stiller opp for oss masse! Noen som har forslag til gavesum?
Zitro Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Synes 1000,- er passe jeg. Men jeg hadde ikke kjøpt noe sånt hvis det ikke var flere som gjorde det samme... Altså hvis dere er flere sånn at hun får seg en skikkelig tur når hun legger sammens gavekortene så er det jo greit....
fru tekopp Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 Vi lurte på å gi for kr. 5000. Men det er fordi hun passer jenta vår masse og stiller alltid opp om det skulle være noe. Så det blir en slags takk for hjelpen i tillegg til bursdagsgave. Da blir det jo litt å reise for også, mener jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå