Gå til innhold

Hyyyyyl, skrik, jippi jeg er så glad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt var bra med den lille som er igjen i magen, det var så deilig å se den veive med armer og bein:) Den døde tvillingen er nesten borte nå,,men vi må bare være glad for at den ene lever.....

Kommer til å bli fulgt tett opp av føde pol. Skal på ordinær ul om ca 5 uker, og deretter får jeg ul og oppfølging 1 gang pr mnd der, pluss hos legen. Etter uke 30, blir det ul antagelig hver 14 dag. Har tatt litt blodprøver i dag ,for å sjekke nyrefunksjon. Har hatt 2+ på protein siden positiv test, og nå er den krabbet til 3+. Herregud , jeg er så glad. Takk for alle oppmuntrende svar i går:) Klemmer slenges rundt i hytt og pine:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

YEY!!! Gratulere!! Så bra! :o) Nå kan du puste ut og slappe av!

Trenger ikke si du skal ha en strålende dag, for det er jeg ganske sikker på at du allerede har :)

klem!!!

Skrevet

Herlig!!!

Da hever jeg farris glasset mitt for deg og håper alt går smertefritt herfra! :)

Skrevet

Kjempekoselig aa hore at det gaar saa bra med babyen din. Kos deg videre.

Skrevet

Takker,takker. Dette ble en himmelsk dag,nå skal sommeren nytes her i gården. Håper dere alle får en topp sommer også:)

Skrevet

Så utrolig flott!! :-) Bra at du får ordentlig oppfølging videre i svangerskapet :-)

Skrevet

Ååå så bra!!!! Gratulerer så masse!!! Godt å høre fra deg i dag:)

Skrevet

For en fantastisk deilig nyhet! Kjempekoselig. Gratulerer:).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...