Gå til innhold

Hyyyyyl, skrik, jippi jeg er så glad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt var bra med den lille som er igjen i magen, det var så deilig å se den veive med armer og bein:) Den døde tvillingen er nesten borte nå,,men vi må bare være glad for at den ene lever.....

Kommer til å bli fulgt tett opp av føde pol. Skal på ordinær ul om ca 5 uker, og deretter får jeg ul og oppfølging 1 gang pr mnd der, pluss hos legen. Etter uke 30, blir det ul antagelig hver 14 dag. Har tatt litt blodprøver i dag ,for å sjekke nyrefunksjon. Har hatt 2+ på protein siden positiv test, og nå er den krabbet til 3+. Herregud , jeg er så glad. Takk for alle oppmuntrende svar i går:) Klemmer slenges rundt i hytt og pine:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra! :0)

Og masse lykke til videre!

Skrevet

Så gøy!!! Kjempe bra at alt sto fint til med den lille krabaten din...Lykke til videre i svangerskapet.. :-)

Skrevet

For en gladmelding. Lykke til videre i svangerskapet, godt at dere får god oppfølging:)

Skrevet

Så bra, det var hyggelig å høre. :)

Skrevet

Så flott da :) godt de tar så bra vare på deg også!

Skrevet

så koselig at alt er i orden med lille i magen :)

kose deg som gravid :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Dette ER den beste dagen på lenge:) Smilet går rundt hele hue her,hehe:))))))))))))))))))

Skrevet

Hurra:) Veldig godt å høre at nioen får gode beskjeder også:)

Skrevet

så fantastisk :) nå kan dere nyte sommeren :D

Skrevet

SUPERT!!

Kjenner nesten at jeg ble litt rørt på dine vegne, jeg :o)

Husker så godt mine "gledes"-ultralyder.

Kos deg med den voksende magen!

Skrevet

Så godt å høre! Lykke til videre! :)

Skrevet

Thanks:) Denne dagen har vært himmelen for meg,er så letta og glad atte:) Nå skal jeg bare nyte dette:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...