Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Idag skal jeg ha rester av en fiske grateng jeg laget på mandag. Så tenkte jeg at jeg skulle lage melke suppe til dessert i varmen.. Det er noe av det beste jeg vet:)
Gurine Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Vi skal ha pizza, med "hjemmelagd" pizzabunn og fyll fra Toro
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Her blir det grilling igjen. Grillribbe var på tilbud på butikken (meny) igår så tok med meg en pakke for å glede mannen. Salat og potetsalat til. Om å gjøre å lage enklest mulig middager merker jeg. Orker ikke timer på kjøkkenet nå!
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Middag? Kommer ikke til å stå på kjøkkenet å lage mat idag ihvertfall. Alt for fint vær til det Vi grillet igår, så tror vi skal spise ute på resturant idag faktisk
Kjærlighet <3 Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 vi gjør som i går, tar grillen i bruk :-) Kjempe greit å kunne lage middag mens en ser til ungene som er ute å leker!
alvilde Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2008 åå så godt:) fikk å lyst til det, men mannen jobber seint så er bare meg å jentungen.. hmmm kansje kylling å ris eller pizza.. hmm ikke lett å være gravid å konstant sulten hihihihi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå