Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig 20 grader i skyggen og knallsol. dæsken så deilig.

i dag får husarbeidet seile sin egen sjø, alt for fint til å være inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

deilig?? hvor da???

føler jeg holder på å renne booort....

sukk..

men skal vel ikke klage...men gud hjelpe meg hvor glad jeg er i vindpustene som kommer innimellom!!! ;)

Skrevet

Åh, ja hærli e det! :)

Endeli vårres tur, å du har heilt rætt: det blir ikkje gjort mykje husarbeid idag, næi! :)

Skrevet

Det er kjempefint nå, takket være vinden som kommer innimellom:-) Men er veldig glad for at jeg ikke er i Oslo området i disse tider. har sagt klart fra til svigerfar at om det blir så varmt senere i sommer (opp mot 30 grader) Da kommer ikke vi nedover... 20-22 grader holder i lmassevis for meg :-)

Skrevet

Har 23 grader i skyggen,synes ikke det er så veldig hærlig nei. Har blitt solbrent og greier.

Hehe,men veldig flott klestørk da :)

Skrevet

hehe..ja,er et veldig flott klestørke... :)

har benyttet med av klestørkemulighetene i sør nå en god stund før jeg reiste nordover...om det ikke er andre positive ting så er det ihvertfall godt klestørke...

mm..fikk lyst på is nå...

*løpe til fryseren*

Skrevet

Å, det er så herlig! Dette er min første sommer på Helgeland, håper det fortsetter slik. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...