Expat Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Så, vi fant en ipod her for en stund siden. Jada, satt opp lapp, ingen respons. Jeg har aldri eid en før. Den har ganske mye kul musikk på, og jeg har en del jeg vil ha på den. Har fått meg en sånn overføre og ladekabel. Hvordan får jeg til å laste ned musikken på ipodden til min pc? Selvsagt har jeg iTunes. Jeg ser hva som er på den, men får ikke til å laste det ned! Sånn at jeg kan ta bort det jeg ikke vil ha og legge til mitt eget?
Zitro Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Du får ikke lastet fra iPoden og ned til PCen. Den synker seg gjennom iTunes, og da vil det som ligger på den forsvinne. Du kan med andre ord kun legge inn sanger fra din pc og til iPod, ikke omvendt.
Expat Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 Æsj... Så hva kan jeg gjøre da? Jeg kan altså ikke legge til noe som helst uten at alt på den slettes? Sånt juks da!
Zitro Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 stemmer det ja... når du kobler den opp til iTunes så kommer du til å få beskjed om at den er synket til et annet bibliotek og om du vil bytte til det du har nå. Sier du ok til det, så vil den først slette alt som ligger der også legge inn alt det du har liggendes i din iTunes.
Expat Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 Fikk det til! Man må lukke itunes (etter å ha satt itunesen på manuell synkronisering), åpne explorer, velge podden, gå på properties og så endre til vise hidden files. Da går det så fint så! Så er det enkelt og greit å bare importere dem inn igjen fra folderen du kopierer til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå