_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har nå hatt hovne bein i noen dager og i dag begynner det og gjøre vondt, verker litt nede ved ankelene og litt oppover i leggene. Merker at slippersene har blitt trange, får de nesten ikke på... Jeg regner jo at dette skyldes varmen, men hvor lenge kan man gå med hovne bein før en får det sjekka? Jeg har prøvd og sitte med beina høyt men det er ikke så lett i denne varmen....
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. juni 2008 Jeg er 31+3 uker idag
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Hovne bein i varmen hørtes kjent ut;) er nok mange av oss her om dagen. Jeg truer meg selv opp på tærne (gå på tærne 10minmorgen og kveld) for å få igang blodomløpet, prøver å ligge med beina høyt og ikke ha på trange sko. Evnt bruker jeg også støttestrømper på kvelden og om jeg skal på farta. Ellers tror jeg vel ikke det er mye å få sjekka? Jordmor sier iallefall bare at det er helt vanlig til meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå