Gå til innhold

Bekymret for MA - nesten ikke symptomer


Fuji

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er 4+5 i dag, og har svært få symptomer. Jeg har testet positivt på to tester, men når jeg kjenner så lite ellers i kroppen så er det så vanskelig å forholde seg til at man er gravid.

 

Jeg er trøtt, og har såvidt ømme bryst. Jeg har kjent en mensenaktig murring i underlivet, men den er nå borte.

 

Jeg hadde en MA for tre år siden, og da hadde jeg også svært få symptomer. Er så redd for at dette skal skje igjen.

 

Har dere noen gang hørt om at noen har hatt flere MA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det akkurat som deg... ingen symptomer (ikke en gang ømme bryster). Jeg er også ganske bekymret for om jeg i det hele tatt kan være gravid og jeg synes det er veldig vanskelig å forholde seg til dette...men jeg har bestemt meg for å prøve å være rolig en uke til og så får jeg heller ta kontakt med legen og få en tidlig ultralyd dersom det ikke skjer noe snart.

 

 

Kanskje burde vi glede oss litt over at vi er friske...selvom jeg synes det er veldig vanskelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer - bare litt surfing fra november '08!

 

Gratulerer så masse med liv i magen. Nyt graviditeten og den fantastiske tiden som kommer.Dropp bekymringer, men behold den naturlige nøkternheten. Dette går kjempebra og symptomene kommer - helt garantert ;-)

 

Lykke, lykke til!

 

 

Hilsen supergravid (med tre tidligere MA).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...