Gå til innhold

Flere som er sammen med tvilling (ikke stjernetegnet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på om det var flere som var sammen med en tvilling? Og hvi henger de to sammen fryktelig mye da?

Min er nemlig eneggatvilling og er nok en smule knyttet til sin bror og omvendt. Syns dette var litt vansklig å takle i begynnelsen (for han var så og si hos oss hele døgnet), men etter ett par år har jeg bare rett og slett godtatt at sånn er det. og trives med det nå, siden vi egentlig også har blitt veldig gode venner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du... jeg er og sammen med en tvilling,enegga... de er det motsatte... bitre uvenner,har ikke snakka sammen på over 2 år....

Skrevet

Mannen min var tvilling. Han hadde i perioder ikke særlig kontakt med tvillingen sin, de var veldig forkjellige. De siste årene hadde de mye mer med hverandre å gjøre, men han ga stadig uttrykk for at han skulle ønsket at de hadde det tvillingbåndet det snakkes om.

Skrevet

Min pappa er tvilling og han er med broren sin på ganske mye, onkel har til og med smitta pappa med hvilken fotballklubb de skal heie på :P Hehe.

Men tror ikke de er plagsomt mye sammen sånn annet at de møtes og ser fotballkamper sammen og drar på besøk til hverandre innimellom.

Skrevet

jeg har også inntrykk av at enten så er de veldig knyttet eller helt motsatt. Har ett par søskenpar som er tvillinger(ca 17-18år) og de hater hverandre bokstavlig talt.

Ja jeg trur samboeren er veldig gla for å ha broren sin der og jeg veit de nesten deler alt sammen. Det er nesten så jeg skulle ønske at jeg hadde en søster jeg hadde hatt så godkontakt med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...