mamma til brumm&snorkfrøken:-) Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Svigerinnen min fyller snart 50 og jeg og familien + mamma+ pappa skal gi gave sammen. Pappa er ikke bedt, fordi hun ikke liker ham (foreldrene mine er skilt)- men pappa vil være med på gaven allikevel. Hvor mye ville dere lagt i en slik gave? Vi hadde bra kontakt før, men ikke de siste par årene- vet ikke hvorfor, men hun snakker ikke med noen av oss, bare hei og hadet. Vi hadde også tenkt å kjøpe noe gjennom jobben min, for da får vi det billigere, så kunne vi bruke pengene til å kjøpe noe som var dyrere enn det vi hadde av penger - men hun har ønsket seg bare gavekort fra g-sport eller lignende steder....For å kjøpe jakke og støvler etc... Så hva gjør vi?? Vi skal forresten i bursdagen, om det har noe å si...
Sivalur Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Det er du, din mann, din mor og din far som skal gi gave sammen? Ikke noen andre fra hennes side, bare broren hennes med familie? Jeg ville gitt gavekort på g-sport som hun ønsker seg, men summen er jo litt vanskeligere da. Kommer an på hva som er vanlig i deres familie. Nå er dere jo 4 som skal spleise hvorav en er broren, så jeg ville vel sagt 2000 hvertfall, det blir 500 hver og hun blir tross alt 50. Ikke lett.. Ja det skal vel være fra barna deres også kanskje, ville nok gitt rundt 2000 totalt da.
mamma til brumm&snorkfrøken:-) Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2008 Det er dama til broren min :-) Ja vi hadde tenkt påen ca 2000- 2500 vi også, men har mer lyst til å kjøpe ett gavekort på e ngullsmed eller et reisegavekort- synest det blir så upersonlig med gavekort fra g-sport liksom....
Sivalur Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Aha, dama til broren din - da skal vel ikke han spleise på gave med dere, han kjøper vel egen gave. Jeg synes også gavekort er upersonlige og er lei av å få det, men til forrige bursdag ønsket meg det fra familien som bor på annen kant av landet, det er jo enkelt å sende i posten hvertfall. Hvis det er det hun ønsker seg så får det jo heller bli det. Kan kanskje gi en liten personlig ting utenom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå