Gå til innhold

hva ligger den lille på i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ligger dem på den tynne madrassen som "følger med" vogna, eller har dere mer nedi der? Min har ligget på skinn, men tenkte å ta det ut nå når det var så varmt, syntes ikke den regulerte varmen igår slik den har gjort i flere måneder nå-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vognmadrass og laken om sommern :) trenger de mer enn det? jeg ville hvertfall blitt grinete om jeg måtte sove på saueskinn på sommern..

vet ikke om vi skal ha saueskinn på vintern, har jo saueskinnspose, så det holder nok!

Skrevet

jeg tror faktisk det holder.. har hørt de ikke skal ha altfor mykt underlag.. kan jo event legge et teppe under? aner ikke..

Skrevet

ja det høres ikke godt ut, og igår syntes jeg han ble vell varm når han lå på lammeskinnet. Ikke klam, men varm..

Har vært veldig fornøyd med det fram til igår, da syntes jeg det ikke regulerte sånn som det brukte. Men igår var det vell varmt, så nå skal jeg ta det ut. men visste ikke helt om jeg bare skulle legge han rett ned på vognmadrassen, blir jo så hardt.

Skrevet

dt er jo faktisk ikke såå hardt når du tenker over det.. de skal jo ikke ha de heelt myke madrassene heller, for det er ikke bra for ryggen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...