Smånetta 14.mai Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Argh! Ammebh i dd under sommerens mote! Det fungerer ikke i det hele tatt! Enten synes de stygge stroppene og klipsen der du løsner bhen eller så synes selve bh en i utringnen. Tunika fungerer jo i begrenset grad hvis man finner en som man kan kneppe opp slik at man ikke skal blotte trusa hver gang man ammer. Og store t-skjorter er ikke så voldsomt flott, dessuten hadde det vært greit å kunne kle av seg litt mer en gang i blant når det er 25 grader. Noen som har tips til hvordan man ser kul og delikat ut til tross for ammebarm?
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Sånn er det bare når man ammer... Ikke det mest elegante ;-) Jeg syns det toppene som går i kryss fremme er greie. Da kan du ta ut en pupp om gangen - he he.
Zitro Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Enig, de toppene er best for amming.. Jeg har også måttet slå meg til ro med at litt av ammebh`en synes. Det er nesten ikke til å unngå siden dem er så store...
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Ha på vanlig bh da? jeg brukte stort sett bare ammebh om natten jeg Gikk helt fint å vippe puppen ut av vanlig bh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå