Gå til innhold

Hvordan er det med små gutter å badeklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte på det i dag.. Gutten min er snart 2 år, dersom vi skal på stranda eller gå til venner å bade i basseg o.l. Pleier de å ha på seg badebukser, går de nakne eller har de badebleier? Vi skal også reise til dyreparken snart, rekner med det vil bli litt bading der inne. Hva skal jeg ha på han da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker de bleier så kan man jo bare bruke badebleie,eller badebleie og badebukse over =)

Skrevet

det kommer litt an på situasjonen. Våre har som regel brukt badebukse når vi har vært andre steder enn i vår egen hage.

Skrevet

I basseng og badeland må en såvidt jeg vet ha på badebleie, det måtte vi da vi var på Vannkanten Badeland. Ellers kan en velge tror jeg, har ikke hørt noe annet iallfall.

Skrevet

på stranda går min gutt på snart 3 naken. I basseng har han badebleie.Personlig synes jeg det er noe tull med badetøy på de små. Det er godt å få luftet tissen litt spes. om de bruker bleier, dessuten er ikke våte badebukser gode å gå med. For ikke å snakke om våte bleier!

Skrevet

Når vi er utenfor hagen vår, har han på seg badebukse. Det har han alltid hatt, evt. bleiebukse i basseng da han var mindre.

Skrevet

Har alltid på badebleie eller badetruse når vi bader ved steder det er folk vi ikke kjenner.. Altfor mye uskylde situasjonen som kan bli fotografert og utnyttet..

Paranoia kanskje, men viktig synes jeg da..

Skrevet

Bæsj i basseng er litt ekkelt, så badebleie er greit der. På stranda pleier mine ha badeshorts på, men netto er like greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...